شماره مجازی دائمی


کمبود منابع طبیعی در جهان باعث شده تا دولت‌ها به فکر جایگزین کردن برخی از کالاهای فیزیکی با کالاهای مجازی باشند. برای مثال در عصر حاضر اکثر مردم کتاب‌های مجازی را جایگزین کتاب‌...

کمبود منابع طبیعی در جهان باعث شده تا دولت‌ها به فکر جایگزین کردن برخی از کالاهای فیزیکی با کالاهای مجازی باشند. برای مثال در عصر حاضر اکثر مردم کتاب‌های مجازی را جایگزین کتاب‌های فیزیکی کرده‌اند، به جای اسکناس و سکه از کارت بانکی برای پرداخت‌های مالی استفاده می‌کنند و دانلود آلبوم خواننده محبوبشان را به خرید دیسک فیزیکی آن ترجیح می‌دهند. مزایای استفاده از کالاهای مجازی باعث شده تا حتی بسیاری از کاربران سیم‌کارت فیزیکی را کنار گذاشته و شماره مجازی را جایگزین آن کنند.

با توجه به استقبال مردم سراسر جهان از شماره‌های مجازی، در ادامه قصد داریم تا به معرفی شماره مجازی دائمی و مزایای استفاده از آن بپردازیم.

شماره مجازی دائمی

مزایای استفاده از شماره مجازی دائمی

انواع گوشی موبایل هوشمند به صورت دوسیم کارته طراحی می‌شوند بنابراین اگر کسی به شماره‌های بیشتری نیاز داشته باشد مجبور است چند گوشی موبایل تهیه کند. به عبارت دیگر استفاده از سیم‌کارت فیزیکی با محدودیت همراه است اما در رابطه با شماره مجازی دائمی این مسئله صادق نیست و کاربران می‌توانند از چند شماره مجازی در یک گوشی موبایل بهره‌مند شوند. همچنین سیم‌کارت‌های فیزیکی به دکل‌های مخابراتی نیاز دارند و حتی ممکن است در مناطق تحت پوشش، آنتن‌دهی ضعیفی داشته باشند. اما شماره‌های مجازی در بستر اینترنت ارائه می‌شوند و امکان استفاده از آن‌ها در نقاط مختلف جهان فراهم است. علاوه بر موارد ذکر شده استفاده از شماره مجازی یک مزیت جداگانه برای کاربران ایرانی دارد؛ همانطورکه می‌دانید تحریم‌های اعمالی علیه ایران شامل فضای مجازی نیز می‌شود و متاسفانه کاربران ایرانی نمی‌توانند در بسیاری از سرویس‌ها ثبت‌نام کرده و از تمام امکانات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند. در این شرایط استفاده از شماره مجازی راهکاری برای دور زدن تحریم‌ها و دسترسی به سرویس‌های مورد نیاز است.

معرفی شماره مجازی دائمی گوگل‌ویس

زمانی‌که از یک تکنولوژی جدید رونمایی می‌شود اکثر مردم نسبت به آن بی‌اعتماد هستند. به همین دلیل مدت‌زمانی بین چندماه تا چندسال نیاز است تا این تکنولوژی فراگیر شود و مورد اعتماد عموم جامعه قرار گیرد. در حال حاضر مردم کشورهای توسعه‌یافته مانند آمریکا با مزایای شماره مجازی دائمی آشنا هستند و شماره مجازی را به سیمکارت‌های فیزیکی ترجیح می‌دهند. به همین دلیل گوگل از اپلیکیشنی به نام گوگل‌ویس رونمایی کرده که شهروندان آمریکایی با استفاده از آن می‌توانند به صورت رایگان با یکدیگر تماس گرفته و در سرویس‌های مختلف ثبت‌نام کنند. استفاده از شماره گوگل‌ویس مزایای بی‌شماری برای کاربران آمریکایی دارد که از آنها می‌توان به امکان مدیریت تماس‌ها در چند دستگاه مختلف، تهیه نسخه پشتیبان، فیلتر کردن اسپم، ضبط تماس‌های صوتی و... اشاره کرد. این امکانات بی‌شمار باعث شده‌ تا بسیاری از ایرانیان نیز علاقه‌مند به استفاده از شماره مجازی باشند. اما متاسفانه راه‌اندازی شماره گوگل‌ویس در ایران با مشکلاتی همراه است چراکه برای ثبت‌نام در این اپلیکیشن احتیاج به استفاده از یک شماره آمریکایی وجود دارد.

راه‌اندازی شماره مجازی دائمی گوگل‌ویس در ایران

همانطورکه گفته شد برای راه‌اندازی شماره مجازی دائمی گوگل‌ویس نیاز به یک شماره آمریکایی وجود دارد و نمی‌توان از خود شماره‌های گوگل‌ویس برای این‌کار استفاده کرد. بنابراین می‌توان اینطور نتیجه گرفت که ثبت‌نام در گوگل‌ویس برای ایرانیان عملاً غیرممکن است! اما ما ایرانی‌ها تسلیم‌ناپذیریم و برای هر مشکلی راه‌حلی جست‌وجو می‌کنیم. راه‌حل جایگزین برای شماره گوگل‌ویس، خرید شماره مجازی دائمی در www.numberland.ir است. این شماره تمامی امکانات شماره گوگل‌ویس را دارد و با قیمتی بسیار ناچیز عرضه می‎شود.

امکانات شماره دائمی نامبرلند

شماره دائمی نامبرلند برای کسانی که دائماً با عزیزان خود در آمریکا و کانادا در تماسند گزینه بسیار مناسبی است چراکه تماس با آمریکا و کانادا از طریق این شماره هیچ هزینه‌ای در بر ندارد! شماره دائمی با یکبار هزینه برای همیشه فعال می‌شود و احتمال مسدودی یا هک آن وجود ندارد. این شماره در اکثر سرویس‌ها وریفای می‌شود و راه‌حل مناسبی برای دور زدن تحریم‌ها است. علاوه بر آن از دیگر امکانات شماره دائمی نامبرلند می‌توان به تحویل فوری، ورودی نامحدود تماس و پیام، دریافت آنی پیامک و تماس، امکان تماس با تمامی کشورهای جهان و گارانتی بازگشت وجه اشاره کرد.

مزایای خرید شماره دائمی نامبرلند

شماره مجازی دائمی نامبرلند از کشور آمریکا ارائه می‌شود و در تمامی نقاط جهان قابل استفاده است. شماره دائمی قیمت بسیار مناسبی دارد و امکان تست آن برای کاربران فراهم می‌باشد. بنابراین اگر مشکلی برای استفاده از این شماره پیش آید امکان تعویض شماره یا مرجوع کردن آن برای کاربران فراهم خواهد بود. پس از خرید شماره دائمی، آموزش کاملی در رابطه با نحوه استفاده از آن در اختیار کاربران گرامی قرار می‌گیرد و کارشناسان نامبرلند نیز به صورت آنلاین در خدمت خریداران گرامی هستند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

شماره دائمی رند و نیمه‌رند نامبرلند

اکثر افراد به‌خصوص مدیران و صاحبان کسب‌وکار در رابطه با شماره موبایل خود حساس هستند و شماره‌های رند را ترجیح می‌دهند. این افراد می‌توانند در بین شماره‌های رند و نیمه‌رند نامبرلند یکی را انتخاب کنند. البته این شماره‌ها با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند چراکه منحصربه‌فرد، خاص و کمیاب هستند.

شماره دائمی غیررند نامبرلند

اگر ارقام تشکیل‌دهنده شماره موبایلتان برایتان اهمیتی ندارد و بیشتر از آن به فکر کاهش هزینه خرید شماره مجازی هستید، شماره دائمی غیررند نامبرلند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شماره هم‌اکنون با تخفیف ویژه و شگفت‌انگیز قابل خرید است. بنابراین فرصت را از دست ندهید و برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت نامبرلند شوید.

چطور به نامبرلند اعتماد کنیم؟

شماره مجازی دائمی

خبرهایی که مبنی بر هک اطلاعات کاربران با تهیه شماره مجازی رایگان به گوش می‌رسد، باعث شده تا بسیاری از افراد به تمامی شماره‌های مجازی بی‌اعتماد شوند. اما دلیل امنیت پایین شماره مجازی رایگان مسدود کردن شماره برای کاربران قدیمی و تحویل دادن آنها به کاربران جدید است؛ به همین دلیل کاربران جدید می‌توانند به اطلاعات کاربران قدیمی دسترسی پیدا کنند! اما در نامبرلند شماره مجازی دائمی از ابتدا تنها به یک نفر تعلق می‌گیرد و امکان مسدود کردن یا واگذاری آن از طریق سرور اصلی فراهم نیست. همچنین نامبرلند دارای نماد اعتماد الکترونیک، نماد ساماندهی و گواهی پرداخت امن آنلاین است تا امنیت بسیار بالایی را برای کاربران خود فراهم آورد. با وجود این موارد شما عزیزان می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ‌گونه نگرانی به بزرگترین پنل شماره مجازی ایران یعنی نامبرلند اعتماد کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل از پشتیبانی آنلاین این سایت کمک بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفحه یک: مهمترین گزارش های اقتصادی تجارت‌نیوز