جزئیات آزمون سنجش توانایی زبان ژاپنی (JLPT) برای سال 2022


جزئیات آزمون سنجش توانایی زبان ژاپنی (JLPT) برای سال 2022

متقاضیان شرکت در آزمون سنجش توانایی زبان ژاپنی (JLPT) برای سال ۲۰۲۲، تا ۸ شهریور ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام در این آزمون فرصت دارند.

شرکت در آزمون سنجش توانایی زبان ژاپنی (JLPT) برای سال ۲۰۲۲ به صورت حضوری در محل دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران انجام می‌شود.

متقاضیان شرکت در این آزمون تا ۸ شهریور ماه و فقط در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۵ فرصت دارند که با مراجعه به طبقه دوم دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

آزمون سنجش توانایی زبان ژاپنی (JLPT) برای سال ۲۰۲۲ روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و نتایج آزمون نیز اواخر اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

علاوه بر هزینه ۵۰۰ هزار ریالی دفترچه ثبت‌نام، هزینه سطوح مختلف این آزمون در سطوح N1 و N2 برابر ۱۲ میلیون ریال، در سطوح N3 و N4 برابر ۱۰ میلیون ریال و در سطح N5 معادل ۸ میلیون ریال است.

بر اساس اعلام دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران، با توجه به محدودیت تعداد آزمون‌دهندگان، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند. همچنین در صورت تصمیم ستاد مقابله با کرونا مبنی بر برقراری محدودیت‌های کرونایی، برگزاری آزمون در ایران لغو خواهد شد و امکان تغییر زمان آن وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !