شلیک پلیس پایان فرار سارق پراید سوار در مشهد


شلیک پلیس پایان فرار سارق پراید سوار در مشهد

حوادث رکنا: خودرو پراید بدون توجه به دیگر خودروهای عبوری با سرعت غیرمجاز و رانندگی خطرناک قصد داشت به مقصدی نامعلوم برود.

به گزارش رکنا، حرکات خطرناک راننده نه تنها داد رانندگان دیگر را بلند کرده بود، بلکه توجه خودرو گشتی کلانتری سپاد مشهد را هم به خود جلب کرده بود و همین ظن بجای مأموران از راز یک پرونده سرقت خودرو در مشهد پرده برداشت. مأموران کلانتری سپاد با مشکوک شدن به حرکات راننده خودرو پراید، پلاک این خودرو را استعلام کردند که با دریافت پاسخ متوجه شدند این خودرو سرقتی است و آن ها احتمالا با یک سارق روبه رو هستند.

هماهنگی های لازم بلافاصله انجام شد و پس از دریافت دستور تخصصی به راننده خودرو سرقتی دستور توقف داده شد. اما راننده با دیدن خودرو پلیس، بر پدال گاز فشرد و از صحنه متواری شد. با متواری شدن راننده، بلافاصله عملیات تعیقب و گریز آغاز شد.

دستور توقف های پی در پی پلیس نیز بی نتیجه ماند. راننده قصد توقف نداشت که در اینجا مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و لحظاتی بعد راننده از ترس جان درجا متوقف شده و پلیس او را دستگیر کرد. متهم در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو پراید و 5 فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد. تحقیقات از این سارق ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی