سرمربی پاراشنا: در قونیه نشان دادیم اگر توجه شود کولاک می کنیم/هدف اصلی هانگژو و پاریس است


سرمربی پاراشنا: در قونیه نشان دادیم اگر توجه شود کولاک می کنیم/هدف اصلی هانگژو و پاریس است

سرمربی تیم ملی پاراشنا کشورمان گفت: کولاک ملی پوشان در بازی های کشورهای اسلامی مهر تاییدی بود بر اهمیت این رشته ورزشی که می‌تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

علیرضا ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری فارس، در خصوص مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: تیم ملی پاراشنا برای اولین بار بود که در این مسابقات شرکت می‌کرد و با توجه به همین موضوع شناخت و اطلاعات دقیقی از حریفان خود نداشتیم و میزبان هم محدودیت‌هایی را که بر مسابقات اعمال کرده بود باعث شد تا ملی پوشان کشورمان در کلاس های جدید نتوانند در این رقابت ها شرکت کنند و در نهایت 5 شناگر را به این مسابقات اعزام کردیم که با کسب 5 طلا، 6 نقره و 4 برنز در بخش مردان قهرمان این دوره از بازی های کشورهای اسلامی شوند.

سرمربی تیم ملی پاراشنا درباره اینکه کسب 15 مدال توجهات را به پاراشنا جلب می‌کند یا خیر عنوان داشت: باتوجه به نتیجه ای که در این مسابقات توسط ملی پوشان کسب قطعا توجه مسئولان به این رشته ورزشی جلب شده است که این موضوع بسیار مهم است چرا که می توانیم برای بازی های پارا آسیایی هانگژو برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و در آن مسابقات هم نتیجه خوبی را کسب کنیم. البته باید این را هم بگویم که از بازی‌های جاکارتا که ایزدیار 6 طلا و یک نقره کسب کرد نگاه ها به پاراشنا تغییر کرد، ولی درخشش ملی پوشان در این بازی ها موفقیت تیم ملی پاراشنا را دو چندان کرد. شنا از آن دسته از ورزشی هایی است که اگر مورد توجه باشد همواره می‌شود مدال های مختلف کسب کرد. کولاک ملی پوشان در بازی های کشورهای اسلامی مهر تاییدی بود بر اهمیت این رشته ورزشی که می‌تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ایزدی با اشاره به وضعیت مناسب اردوهای تیم ملی بیان کرد: اردوهای تیم ملی با توجه به پیگیری های فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود که استخر قهرمانی است. تمرینات را به خوبی پشت سر می گذاریم و برای مسابقات آماده می شویم. تنها موضوعی که ملی پوشان را تحت تأثیر قرار می‌دهد نداشتن امکانات در شهر های خودشان است. در واقع ملی پوشان وقتی از مسابقات برمی‌گردند و به شهر های خود می روند امکاناتی ندارند که تمرین کنند. این مسئله به نظرم مهمترین موضوعی است که ملی پوشان را در تنگنا قرار داده است.

سرمربی تیم ملی پاراشنا کشورمان در پاسخ به این سوال که هدف اصلی تیم ملی پاراشنا چیست گفت: هدف اصلی تیم ملی پاراشنا مسابقات آسیایی هانگژو است و در ادامه مسابقات پارالمپیک پاریس که بسیار حائز اهمیت می باشد. ‌اما مهم تر از این 2 رویداد سری مسابقات جهانی است که اهمیت بالایی دارند و با شرکت در این مسابقات می توانیم به آمادگی بالا برسیم تا با قدرت در رویداد های مهم حضور یابیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری