بازی‌های کشور‌های اسلامی / سه شناگر ایرانی راهی مرحله نیمه نهایی شدند


بازی‌های کشور‌های اسلامی / سه شناگر ایرانی راهی مرحله نیمه نهایی شدند

بنیامین قره حسنلو و متین سهران درشنای ۵۰ متر آزاد و مهران قاسم زاده در ۱۰۰ متر قورباغه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بازی های کشورهای اسلامی را کسب کردند.

در سومین روز از رقابت‌های شنا بازی‌های کشور‌های اسلامی صبح امروز (دوشنبه) ملی پوشان شنای ایران در مرحله مقدماتی ماده‌های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت. طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، فینال ۴ در ۲۰۰ متر آزاد تیمی بصورت مستقیم برگزار می‌شود و نمایندگان شنا ایران عصر (امروز) در این ماده به آب می‌زنند. ابوالفضل سام و هومر عباسی نیز که روز گذشته جواز حضور در فینال ۱۰۰ متر کرال پشت را کسب کرده بودن نیز عصر امروز برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

مسابقات شنا روز سوم با ماده ۵۰ متر آزاد آغاز شد. دو نماینده سرعتی رو تیم ملی ایران موفق شدند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این ماده را کسب کنند. بنیامین قره حسنلو رکورد دار این ماده ۵۰ متر را در مدت زمان ۲۳.۳۶ شنا کرد و در رتبه پنجم ایستاد. متین سهران نیز با ثبت زمان ۲۳.۶۲ یازدهم شد و عصر امروز این دو شناگر باید در مرحله نیمه نهایی با حریفان خود به رقابت بپردازند.

در ادامه مهران قاسم زاده در ۱۰۰ متر قورباغه با ثبت زمان ۱:۰۵.۴۳ در رتبه هفتم جدول مقدماتی قرار گرفت و عصر امروز (دوشنبه) در نیمه نهایی به آب خواهد زد.

نتایج روز سوم- مرحله مقدماتی ماده ۵۰ متر آزاد

بنیامین قره حسنلو با ثبت زمان ۲۳۶.۳۶ ثانیه راهی مرحله نیمه نهایی شد

متین سهران با ثبت زمان ۲۳.۶۲ ثانیه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر قورباغه

مهران قاسم زاده با ثبت زمان ۱:۰۵.۴۳ دقیقه راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...