پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا جمعه 28 مرداد 1401


پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا جمعه 28 مرداد 1401

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

فرارو- امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و چهار درجه به مرور و در طول روز به سی و پنج درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۲۸ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۲۹ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (۳۰ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۳ درجه و با حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید (در ارتفاعات گاهی قسمتی ابری) پیش‌بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در بعضی ساعات افزایش نسبی بعضی آلاینده‌های جوی به‌ویژه ازن سطحی پیش‌بینی می‌شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا جمعه 28 مرداد 1401

وضعیت آلودگی هوای تهران؛ کیفیت هوا در شرایط قابل قبول قرار دارد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۲۷ مردادماه) در وضعیت «قابل قبول» قرار دارد و این وضعیت برای بیش از یک هفته تجربه شده است.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا جمعه 28 مرداد 1401

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۴ وکیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۱۳۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس» قرار داشت.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور برای چند روز آینده

در پایان هفته و طی روز‌های شنبه و یکشنبه شاهد بارش پراکنده باران در شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز خواهیم بود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا جمعه 28 مرداد 1401

طی ۳ روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد رخ می‌دهد، در شرق کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد پدیده حاکم است و سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت بطوری که پنجشنبه در آذربایجان غربی، جمعه شمال آذربایجان غربی، لرستان و جنوب سیستان وبلوچستان افزایش ابر رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

شنبه در ارتفاعات زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال وبختیاری، شمال شرق خوزستان و غرب اصفهان همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ساعات بعدازظهر افزایش ابرو رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود. یکشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد. دوشنبه در آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید