کشف 200 فقره کلاهبرداری مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه


کشف 200 فقره کلاهبرداری مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت خارجی در محدوده «دولت آباد» بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت. وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری با رصد و پایش...

کشف 200 فقره کلاهبرداری مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت خارجی در محدوده «دولت آباد» بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری این محل قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری با رصد و پایش دوربین‌های مدار بسته و استفاده از بانک مجرمان، هویت سارق سابقه دار را شناسایی و مشخصات وی را در اختیار تیم‌های گشت کلانتری قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری توضیح داد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه مأموران روز گذشته سارق را در حالی که با موتور سیکلت سرقتی در محدوده بازار دولت آباد در حال پرسه زنی بود، مشاهده و مهار سارق عملیاتی شد.

وی خاطر نشان کرد: در یک عملیات منسجم پلیسی، موتورسیکلت به سرقت رفته متوقف و راکب آن دستگیر شد.

این مقام انتظامی به تحویل موتورسیکلت به مالک آن اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ جلیلیان به ادامه تحقیقات پلیسی و کشف سایر جرایم احتمالی متهم اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا