پیام‌های تسلیت به مناسبت درگذشت استاد انصاریان


پیام‌های تسلیت به مناسبت درگذشت استاد انصاریان

تهران- ایران- دو مسوول فرهنگی درگذشت حاج شیخ محمدتقی انصاریان از ناشران کشور را تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت به مناسبت درگذشت استاد انصاریان

به گزارش ایران اکونومیست، سید مجید پور احمدی مدیر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پیامی درگذشت استاد محمد تقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر و مدیر انتشارات انصاریان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خبر درگذشت استاد محمد تقی انصاریان چهره پیشکسوت عرصه نشر و خادم قرآن موجب تأسف و تأثر فراوان شد. فقدان این شخصیت برجسته که بیش نیم قرن از عمر گرانبهایش را با چاپ کتب متعدد در راه ترویج معارف اسلام و تشیع صرف کرد ضایعه ای بزرگ محسوب می شود. اینجانب درگذشت این عالم بزرگ را به جامعه چاپ و نشر، خانواده و خاندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسالت می‌نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد اسدی موحد مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری بین المللی الهدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در پیامی درگذشت محمدتقی انصاریان را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

حاج محمدتقی انصاریان بیش از نیم قرن در عرصه نشر، ترجمه و گسترش کتاب‌های ارزشمند شیعه فعالیت داشته و بیش از ۱۲۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های مختلف چاپ و منتشر کرده و در اختیار مسلمانان سراسر جهان قرار داد. این خادم قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام همچنین توفیق یافت که قرآن مجید را به ۱۷ زبان مختلف ترجمه، چاپ و منتشر کند.

تألیفات عدیده و فاخر او در تراجم و شرح حال و مستندات زندگانی و حیات علمی علماء و بزرگان شیعه، مجموعه ارزشمندی به یادگار مانده از ایشان است که در سالهای اخیر اقدام به نگارش آن ها نمود. انجام مکاتبات و مراسلات علمی و ارتباط گیری با فعالان و متفکرین شیعه در اقصی نقاط جهان از سوی این شخصیت برجسته فرهنگی به حدی بود که بی هیچ مبالغه، عملکرد سازمانی حقیقی و بزرگ در تبلیغ معارف اسلام را تداعی می کرد و این همه از روی همت و اراده شخصی ایشان انجام گردیده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی