هانس یواخیم واتسکه:/ عاشق رونالدو هستم، اما او را نمی‌خواهیم


به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو گلزن 37 ساله منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و هنوز مشخص نیست او در فصل جاری در چه تیمی بازی خواهد کرد. خود این بازیکن علاقه زیادی به جدایی دارد و تصور...

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو گلزن 37 ساله منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و هنوز مشخص نیست او در فصل جاری در چه تیمی بازی خواهد کرد. خود این بازیکن علاقه زیادی به جدایی دارد و تصور می‌کند شرایط در این فصل نیز در اولدترافورد تغییر چندانی نخواهد کرد. اما مدیران باشگاه به هیچ عنوان قصد ندارد اجازه جدایی این ستاره پرافتخار را صادر کنند و به همین دلیل طرفین در هفته‌های اخیر هنوز به نتیجه مشترکی نرسیده‌اند.

هانس یواخیم واتسکه:/ عاشق رونالدو هستم، اما او را نمی‌خواهیم

از سوی دیگر هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای خرید رونالدو اقدام نکرده و بسیاری از گزینه‌های موجود، شانس توافق با این بازیکن را رد کرده‌اند. در 24 ساعت اخیر شایعاتی در مورد احتمال تلاش دورتموند برای جذب کریستیانو رونالدو و انتقال این ستاره پرتغالی به بوندسلیگا شنیده شده است. آنها این فصل در لیگ قهرمانان بازی می کنند و رونالدو خواهان حضور در چنین تیمی است، اما هانس یواخیم واتسکه مدعی شد که هیچ مذاکره‌ای در کار نبوده و این شایعات حقیقت ندارد.

هانس یواخیم واتسکه، مدیر دورتموند درباره شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه گفت:"من عاشق این بازیکن هستم، مطمئنا این ایده جذابی است که کریستیانو را در سیگنال ایدونا پارک ببینم. اما تا امروز هیچ تماسی بین طرفین وجود نداشته است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه