هانس یواخیم: دورتموند با رونالدو تماس نگرفته


هانس یواخیم: دورتموند با رونالدو تماس نگرفته

در حالی که نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شده بود که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته راهی دورتموند شود، اما خیلی زود این خبر تکذیب شد. هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در واکنش به این خبر گفت: «من عاشق کریستیانو رونالدو هستم،...

در حالی که نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شده بود که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته راهی دورتموند شود، اما خیلی زود این خبر تکذیب شد.

هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند در واکنش به این خبر گفت: «من عاشق کریستیانو رونالدو هستم، مطمئناً دیدن بازی کریستیانو در سیگنال ایدونا پارک ایده جذابی است، اما هیچ تماسی در این مورد بین طرفین وجود ندارد.»

رونالدو همچنان تلاش می‌کند تا تیم جدیدی برای خودش پیدا کند و در شرایط بحرانی منچستریونایتد را تنها بگذارد تا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

یولیان ناگلسمان که شاگردانش یکشنبه شب در هفته سوم بوندس‌لیگای آلمان میهمان بوخوم خواهند بود نیز گفت: سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در ادامه درباره شایعه پیوستن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد خاطر نشان کرد: اگر رونالدو به دورتموند برود ربطی به من ندارد. او بازیکن خوبی است و در دوران حرفه‌ای‌اش گل‌های زیادی به ثمر رسانده است و احتمالاً گل‌های دیگری هم خواهد زد، اما اینکه او به دورتموند برود یا نه، به من ربطی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع