هم‌افزایی رسانه و روابط عمومی‌ها برای انعکاس خدمات دولت ضروری است


هم‌افزایی رسانه و روابط عمومی‌ها برای انعکاس خدمات دولت ضروری است

سنندج- مدیرکل حوزه استاندار کردستان گفت: هم افزایی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها مهمترین عامل در انعکاس خوب خدمات دولت و اطلاع‌رسانی مطلوب به مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، علیرضا خزایی جمعه شب در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت در سنندج اظهار کرد: خبر رسانی مطلوب عامل ایجاد رضایتمندی عمومی بوده و این مهم نیازمند تعامل رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها است.

وی بر لزوم تدوین بسته‌های هدفمند اطلاع رسانی تأکید کرد و گفت: حرکت مجموعه روابط عمومی و رسانه‌ها به اطلاع رسانی دانش بنیان منجر می‌شود، ضمن اینکه باید آمادگی لازم در برابر تکانه‌های مختلف در فضای متلاطم رسانه‌ای عصر حاضر فراهم باشد.

مدیرکل حوزه استاندار کردستان اظهار کرد: در دنیای امروز ارتباطات و مذاکره بهترین استراتژی و خط مشی برای رسیدن به بهترین عملکرد است که اگر به درستی انجام شود رضایتمندی عمومی را در بر خواهد داشت.

خزایی افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌ها، جامعه هدف خود را شناسایی و برای مخاطبان بسته اطلاع رسانی طراحی کنند.

در این نشست علاوه بر مدیران رسانه‌های استان و اعضای شورای روابط عمومی‌های استان، فرمانداران شهرستان‌های مختلف نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند و برنامه‌ها و رویدادهای مختلف استان کردستان به مناسبت هفته دولت بررسی شد.

گفتنی است، ۲ تا ۹ شهریور ماه هر سال همزمان با ایام سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لحظه دستگیری عامل خودکشی زهره فکور صبور / این مرد از خانم بازیگر اخاذی غیر اخلاقی...