دانلود مرورگر اپرا بتا اندروید!


Opera browser beta نسخه بتا از مرورگر نام آشنا و معروف اوپرا برای دستگاه های اندرویدی است که توسط سازنده اصلی ساخته و بروزرسانی می شود.

موبنا – همانطور که قبلا نیز گفته بودیم، Opera browser از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای مرورگر وب برای سیستم عامل های مختلف می باشد که قادر است صفحات وب را با سرعتی بالا و در محیطی ساده و زیبا برای شما به نمایش بگذارد . با اپرا بروزر می توانید صفحات وب را با کیفیتی بالا و سریع بارگزاری کنید و از وبگردی لذت ببرید.

مرورگر Opera Mobile با فشرده سازی صفحات وب باعث می شود که علاوه بر سریعتر بارگزاری شدن وبسایت ها ، هزینه ی اینترنت شما کاهش قابل توجهی داشته باشد! هم اکنون نسخه Beta این مرورگر دارای قابلیت های زیادتری نسبت به نسخه معمولی است که سازنده ابتدا برای تست و مشاهده عنلکرد ویژگی های جدید را در نسخه بتا عرضه می نماید و در صورت عدم مشکل ان را به نسخه رسمی منتقل می کند.

دانلود مرورگر اپرا بتا اندروید! دانلود مرورگر اپرا بتا اندروید! دانلود مرورگر اپرا بتا اندروید! دانلود مرورگر اپرا بتا اندروید!

برخی از ویژگی های کلی مرورگر Opera browser اندروید:

* بارگزاری سریع صفحات وبلاگ ها و وب سایت ها

* نمایش صفحات وب در زیباترین شکل ممکن

* اشتراک گذاری مستقیم و آسان در فیسبوک و توییتر

* امکان ذخیره ی صفحات وب برای استفاده ی آفلاین

دانلود مرورگر اپرا بتا اندروید!

* پشتیبانی کامل از کدهای اچ تی ام 5

* پشتیبانی از فلش، جاوا اسکریپت صفحات وب

* داشتن حالت Off-Road برای افزایش سرعت

* دارا بودن یک دانلود منیجر اختصاصی

* رابط کاربری آسان و بصری

* باز کردن تب به صورت نامحدود

دانلود مرورگر اپرا بتا اندروید!

اپلیکیشن Opera browser beta با بیش از 5.000.000 کاربر جهانی در گوگل پلی عرضه شده است و سازنده آن یعنی Opera Software ASA آن را به تمامی دوستداران مرورگر اوپرا پیشنهاد می دهد و از آن ها می خواهد که با داشتن نسخه بتا و فرستادن فیدبک به سازنده به آن ها کمک کنید تا بهترین مرورگر جهان را در دستان شما قرار دهند.

دانلود فایل نصبی بتا برنامه با لینک مستقیم – 108 مگابایت



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی