کشف بیش از 8 کیلوگرم مواد مخدر سنتی در اسفراین


کشف بیش از 8 کیلوگرم مواد مخدر سنتی در اسفراین

اسفراین- فرمانده انتظامی اسفراین از کشف بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳ متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ محمد روهنا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در پوشش خانواده با یک دستگاه خودرو قصد انتقال و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان اسفراین را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهمان و خودرو مذکور شدند، افزود: با هماهنگی با مقام قضائی و هوشیاری مأموران، خودرو مورد نظر توقیف و ۳ نفر متهم دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان مقدار ۸ کیلو و ۵۵ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

روهنا بابیان اینکه خودروی متهمان به پارکینگ منتقل و هر ۳ متهم نیز به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند نمی‌دهد.

وی در انتها گفت: انتظار می‌رود تا شهروندان عزیز در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

/گزارش تصویری/ سفر استاندار خراسان شمالی به فاروج