طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌هایی خراسان شمالی آغاز شد


طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌هایی خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با اشاره به گلایه مردم نسبت به تخلفات واحدهای نانوایی، گفت: طرح ویژه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها با هدف بررسی تخلفاتی همچون کم فروشی آغاز شد.

سید جواد سیدالموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گلایه مندی مردم از تخلفات برخی واحدهای صنفی نانوایی، اظهار کرد: از امروز طرح ویژه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی نانوایی با هدف بررسی تخلفاتی همچون گران فروشی، کم فروشی، خرید و عرضه خارج از شبکه آرد و نظارت بر دستگاه‌های کارت خوان نانوایی‌ها آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در ادامه افزود: پرونده‌هایی که در طول اجرای طرح مذکور تشکیل خواهد شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفین نیز برابر اختیارات جدید شورای عالی سران قوا برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: هم استانی‌های محترم در صورت مشاهده موارد تخلف شامل گران فروشی، کم فروشی و … می‌توانند گزارش خویش را از طریق سامانه‌ها تلفنی ۱۳۵ و ۱۲۴ و همچنین سامانه اینترنتی http://tazirat135.ir اعلام کنند تا موارد بلافاصله توسط بازرسین بررسی و در صورت وقوع تخلف با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مانور آمادگی هلال احمر بجنورد برای خدمت‌رسانی در برف و کولاک