جام واگنر| لیما: ایران عالی بود/ هر دو تیم آماده سازی خوبی داشتند


جام واگنر| لیما: ایران عالی بود/ هر دو تیم آماده سازی خوبی داشتند

بازیکن تیم ملی آرژانتین عملکرد دو تیم ایران و آرژانتین را در سومین روز جام واگنر مثبت ارزیابی کرد و گفت: این مسابقه برای آماده‌سازی دو تیم خوب بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برونو لیما پس از شکست تیمش مقابل تیم ملی والیبال ایران در سومین روز جام واگنر اظهار داشت: ایران در این دیدار خیلی عالی بود. اما در طول بازی تیم آرژانتین کم کم به بازی برگشت و عملکرد خود را بهبود بخشید.

وی با بیان این‌که تیم ملی آرژانتین در نهایت نتیجه این مسابقه را سه بر دو به ایران واگذار کرد، افزود: در مجموع بازی خوبی برای آماده‌سازی دو تیم برای قهرمانی جهان بود.

بازیکن تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: در حال حاضر به خوبی تیم خود را برای قهرمانی جهان آماده کرده‌ایم. نکته بسیار مهم ارتقاء ذهنیت و عملکردمان تا شروع مسابقات قهرمانی جهان است.

تیم ملی والیبال ایران در مدت حضور در کراکوف لهستان در 17 ست به مصاف تیم‌های اوکراین (دوستانه)، لهستان، صربستان و آرژانتین (جام واگنر) رفت تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان جهان آماده کند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار شد. شاگردان عطایی صبح فردا لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام