پایان حمله افراد مسلح به یک هتل در پایتخت سومالی


پایان حمله افراد مسلح به یک هتل در پایتخت سومالی

مقامات سومالی از فیصله دادن به حمله افراد مسلح به یک هتل در موگادیشو پایتخت این کشور پس از ۳۰ ساعت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مقامات سومالی از پایان دادن به یورش شامگاه جمعه افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی الشباب به یک هتل در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.

یک مقام سومالی که خواست نامش فاش نشود، گفت: نیروهای امنیتی در حال حاضر به محاصره پایان دادند و افراد مسلح کشته شدند. در یک ساعت اخیر هیچ گونه تیراندازی از ساختمان انجام نشده است.

وی همچنین افزود که دولت صبح یکشنبه توضیحات رسانه ای را پیرامون این حمله خونین ارائه خواهد کرد.

این مقام سومالی در عین حال هیچ گونه اطلاعاتی درباره شمار قربانیان حمله به هتل حیات یا شمار کشته شدگان گروه تروریستی الشباب ارائه نکرد و به این نکته اکتفا کرد که دولت صبح یکشنبه توضیحاتی را در این خصوص ارائه خواهد کرد.

پیش از این اعلام شده بود که شمار کشته های انفجار تروریستی در هتلی در موگادیشو پایتخت سومالی که گروهک تروریستی الشباب مسئولیت آن را بر عهده گرفت، به ۳۰ نفر افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که یک دستگاه خودرو بمب گذاری شده در مرکز موگادیشو پایتخت سومالی منفجر شد که گروهک تکفیری- تروریستی الشباب مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

بر اساس اعلام شاهدان عینی، پس از انفجار، افراد مسلح به طبقات بالایی هتل رفته و شروع به شلیک گلوله کردند.

منابع خبری از تبادل تیراندازی بین افراد مسلح و نیروهای امنیتی سومالی در هتلی در جنوب موگادیشو خبر دادند و افزودند که افراد مسلح که به نظر می رسد از عناصر گروهک تروریستی الشباب هستند با حمله به این هتل به آن وارد شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟