ورزشکاران پاراشنا مزد زحمات خود را در قونیه گرفتند/ از نظر مالی در وضعیت ایده‌آلی هستیم


ورزشکاران پاراشنا مزد زحمات خود را در قونیه گرفتند/  از نظر مالی در وضعیت ایده‌آلی هستیم

محمد شروین اسبقیان گفت: کسب ۱۵ مدال رنگارنگ در بازی‌های کشور‌های اسلامی نشان دهنده تلاش‌های ورزشکاران پاراشنا است و آن ها مزد زحماتشان را گرفتند.

سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره نتایج پاراشناگران در بازی‌های کشور‌های اسلامی اظهار کرد: خداراشکر تلاش‌های مستمر و اردو‌هایی که برای ورزشکاران خود تشکیل داده بودیم، منجر به این شد تا به آمادگی مطلوب برسند و بهترین نتایج را از لحاظ مرغوبیت مدالی در قونیه داشته باشیم. کسب ۱۵ مدال رنگارنگ از جمله ۵ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز نشان دهنده زحمات ورزشکاران و همچنین مربیان ما است.

او ادامه داد: نتایج ورزشکاران ما در رشته ورزشی پاراشنا در قونیه خیلی خوب بود، به نظر می‌رسد اگر همین روند ادامه داشته باشد و توجه به رشته شنا بیشتر شود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو امید زیادی به افزایش تعداد مدال‌ها خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره احتمال اعزام نشدن تیم بسکتبال با ویلچر بانوان به مسابقات قهرمانی جهان به دلیل نبود منابع مالی گفت: فدراسیون جانبازان ومعلولین درباره اعزام برای مسابقات مهم جهانی و آسیایی هیچ مشکل مالی ندارد چرا که با توجه به حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان از نظر مالی در وضعیت ایده‌آلی هستیم. حتی برای تشکیل اردو‌ها و اعزام به مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک هم با مشکل منابع مالی مواجه نیستیم.

او ادامه داد: هر فردی که در این باره مصاحبه انجام داده به طور حتم و یقین هم اطلاعات لازم را نداشته و هم مسئولیتی در این خصوص ندارد. مسائل فنی باعث شده که تیم بسکتبال بانوان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام نشوند و بخش فنی فدراسیون و انجمن بسکتبال به این نتیجه رسیده‌اند. تمام تلاش ما این است با تشکیل اردو‌ها بازیکنان با آمادگی بیشتری در مسابقات پاراآسیایی شرکت کنند. اینکه می‌گویند مسائل مالی در این تصمیم‌گیری دخیل بوده موضوعی کاملأ غلط و اشتباه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام