وقتی دست نشانده سابق در مسجد قباء، بن سلمان نامقبول را ولیعهد مسلمین خطاب می کند!


وقتی دست نشانده سابق در مسجد قباء، بن سلمان نامقبول را ولیعهد مسلمین خطاب می کند!

صالح المغامسی امام سابق مسجد قباء در عربستان سعودی با انتشار ویدیوی از محمد بن سلمان که در حال شستن کعبه است، وی را ولیعهد مسلمین توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در عرف اسلامی خطیب شخصی است که دارای اخلاص نسبت به خداوند متعال، عالم، دارای بصیرت و مکارم اخلاقی است، اما درباره المغامسی هرگز اینگونه نیست.

المغامسی در حالی بن سلمان را ولیعهد مسلمین می نامد که همه می دانند بن سلمان 8 سال جنگ علیه یک کشور مسلمان و عرب به راه انداخته است، حکومت‌های عربی و اسلامی را به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی تشویق می‌کند، حریم هوایی کشورش را به روی هواپیماهای رژیم کودک‌کش صهیونیستی گشوده است، با گروه‌های مقاومت ضد صهیونیستی مانند حماس و جهاد اسلامی فلسطین، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و حشد الشعبی عراق دشمنی می‌ورزد، زندان‌هایش پر از علما، اندیشمندان، فرهیختگان، زنان و حتی کودکان است و به آدم کشی معروف است.

با توجه به صدور حکم ۳۴ سال زندن برای خانم سلمی الشهاب ( ۳۴ ساله و دو کودک ۴ و ۶ ساله‌اش) . ممنوع‌السفر کردن او به مدت ۳۴ سال دیگر بعد از گذراندن دوران حبس به جریم توییت‌نگاری، باید به المغامسی نیز یادآور شد که عربستان سعودی در دوران ولی‌عهد مسلمانان!” رکوردار سرکوب آزادی بیان و بستن دهان‌هاست.

اگر منصف باشیم می‌گوییم زمانی‌که المغامسی به درخواست ولی امرش ارتقای موقعیت پیدا کرد بر اساس درکش از وهابیت، یک ذره از اسلام دور نشد!. هیچ کتاب و سنتی علمای وهابی را در ظلم و استبداد و خشونت محدود نمی‌کنند و علمای ارشد وهابی از جمله عبدالعزیز الریس، شبانه‌روز علنا اعلام می‌کنند: اگر ولی امر به مدت نیم ساعت در تلویزیون ظاهر شود و در برنامه زنده، کار حرام انجام بدهد و مشروب بخورد نکوهش او و تعدی بر وی جایز نیست بلکه بایستی تمام مردمان بر او دعا و از او حمایت کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی