هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان در 11 محور برگزار می شود


هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان در 11 محور برگزار می شود

سنندج- مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان از برگزاری هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۱ محور و ۱۱ قالب خبر داد.

حجت رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم برگزاری با کیفیت جشنواره امسال خواستار توجه و دعوت از رسانه‌های شهرستان‌های استان برای حضور در جشنواره شد.

وی افزود: توجه ویژه به موضوعاتی مانند شعار سال، جهاد تبیین، حجاب و عفاف و شهدای انصار کردستان در این جشنواره از جمله تأکیدات است.

رشیدی اظهار کرد: محورها و قالب‌های این جشنواره شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

وی افزود: این جشنواره همچنین در ۱۱ قالب شامل گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان اعلام کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ اول اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در رسانه‌های دارای مجوز شامل نشریات مکتوب و خبرگزاری‌های کشوری و استانی منتشر شده باشد.

رشیدی افزود: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر در سه بخش و سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پایگاه اینترنتی www.kurdistan.basijrasaneh.ir و یا شماره فضای مجازی ۰۹۳۰۸۵۹۷۱۱۳ و یا به آدرس سازمان بسیج رسانه کردستان در سپاه بیت المقدس تحویل نمایند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرگ یک زندانی در سقز به دلیل ضرب و شتم تکذیب شد