عملیات اجرای آسفالت سرد راه روستایی «جمز» طبس به اتمام رسید


عملیات اجرای آسفالت سرد راه روستایی «جمز» طبس به اتمام رسید

بیرجند- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس از پایان عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت سرد راه روستایی «جمز» از توابع شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حیدری صبح یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با بیان اینکه راه روستایی جمز یکی از راه‌های اولویت دار تلقی می‌شود، افزود: عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت این مسیر به طول سه کیلومتر در بخش مرکزی شهرستان طبس به اتمام رسید.

وی بیان کرد: فرآیند اجرایی این پروژه در راستای تسهیل در دسترسی و تردد اهالی این منطقه به مرکزیت شهر طبس از سال ۹۹ در قاب طرح ملی ابرار کلید خورد.

حیدری ادامه داد: در بدو امر احداث پنج دستگاه ابنیه فنی مورد نیاز محور از طریق برگزاری تشریفات مناقصه به پیمانکار واجدالشرایط سپرده شد.

وی از بهره‌مندی ۲۳۶ خانوار از مزیت‌های اجرای این طرح خبر داد و افزود: در حال حاضر پروسه نصب تابلو علائم ترافیکی، خط کشی و سایر تجهیزات ایمنی در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس ادامه داد: طی چند روز آتی در هفته دولت این پروسه هم تکمیل و به منظور بهره برداری کاربران جاده‌ای بازگشایی می‌شود.

حیدری با بیان اینکه راه ارتباطی به عنوان یکی از ارکان مهم حمل و نقل است، افزود: راه روستایی جمز به زودی مورد بهره برداری کاربران جاده‌ای قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: سلامت و شرایط تردد ایمن مردم به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه‌های مطرح بوده که در این راستا با استفاده از منابع موجود تلاش داریم با عینیت بخشی به رسالت‌های سازمانی، سهمی کوچک در ایجاد رضایتمندی بیشتر مسافران جاده‌ای ایفا کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کسب رتبه نخست جشنواره بین‌المللی عروسک توسط هنرمند خراسان جنوبی