181 پروانه بهره‌برداری برای واحدهای تولیدی در زنجان صادر شد


181 پروانه بهره‌برداری برای واحدهای تولیدی در زنجان صادر شد

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۸۱ پروانه بهره‌برداری برای واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان با میزان سرمایه‌گذاری چهار هزارو ۷۱۴ میلیارد تومان صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه استان در محل استانداری زنجان، گفت: تعداد پروانه‌های بهره‌برداری دارای اعتبار استان یک هزار و ۱۷۶ مورد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۳۲۵ جواز تاسیس و طرح توسعه با سرمایه‌گذاری ۷۹ هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال ۸۹ هزار نفر صادر شده است، ابراز داشت: ۱۷ تا ۲۴ درصد جوازهای صادره در کشور به صدور پروانه‌های بهره برداری منتج می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: پایشی که برای واحدهای تولیدی انجام گرفته پروانه‌های بهره برداری فاقد امکانات به تدریج حذف و نسبت به سال‌های گذشته این مهم به روزتر شده است.

فغفوری تاکید کرد: طی سال گذشته ۱۸۱ پروانه بهره‌برداری برای واحدهای تولیدی و صنعتی در استان صادر شد که میزان سرمایه‌گذاری چهار هزارو ۷۱۴ میلیارد تومان با اشتغال چهار هزارو ۳۸۵ نفر بوده است.

وی تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده همزمان با استقرار دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته را ۱۲۷ واحد تولیدی اعلام کرد و افزود: این تعداد واحد تولیدی با میزان سرمایه گذاری ۲ هزارو ۱۵۷ میلیارد تومان با ۲ هزار و ۴۹۷ اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ابراز کرد: زنجان قطب ریسندگی و سایر منسوجات بوده و سه هزار تن نخ پنبه تولید می‌شود.

فغفوری با بیان اینکه این استان قطب تولید مواد شوینده با تولید بیش از یک میلیون تن انواع شوینده مایع و پودر است.

وی به فعالیت پیمانکاران بزرگ در استان در حوزه مسکن اشاره کرد و افزود: در ارائه تسهیلات به این حوزه می‌توان فعالیت‌های خوبی داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


محدودیت تردد شبانه در زنجان تا شب عاشورا ادامه دارد