نوسازی مدارس لامرد در حال انجام است


نوسازی مدارس لامرد در حال انجام است

لامرد - نوسازی و مرمت مدارس شهرستان لامرد روبه اتمام است و این مراکز در اول مهر ماه بستری امن برای آموزش و پرورش دانش آموزان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنان که به روزهای واپسین تابستان نزدیک می‌شویم، شور و شوق آغاز ماه مهربانی و شنیدن آوای زنگ مدرسه نشانی از سرزندگی را حکایت می‌کند، مدارس مأمنی می‌شوند برای آموختن مودت، عشق، همدلی و هر آنچه که کودکان امروز و آینده سازان فردا در دل و اندیشه دارند.

در داغ‌ترین روزهای سال در ایام تابستان، مدارس لامرد نیز کم کم رنگ مهر را بر رخساره خود به تماشا نشسته‌اند و گویی در هزارتوی مشکلات جامعه امروز، پناهی از جنس آرامش و سازندگی خواهند شد.

در این رهگذر هر چه به شروع بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم؛ شوق خدمت و جهاد در مسیر زیبای تعلیم و تربیت کودکان سرزمین ایران دو چندان می‌شود و امید در نسل آینده دستاویزی برای آبادانی می‌شود.

در این رابطه یکی از اقدامات مدیریت آموزش و پرورش لامرد اجرای طرح ایمن سازی مدارس با هدف ارتقای امنیت سازه‌ای و مقام سازی مدارس در ایام تابستان بوده، به طوری که امروز شاهد مقاوم سازی اکثر مدارس حوزه این مدیریت جهت تحصیل امن دانش آموزان هستم.

مدارس لامرد ایمن شدند

ابراهیم حیاتی مدیر آموزش و پرورش لامرد در گفت و گو با خبرنگار مهر، از پایان طرح عایق بندی پشت بام ۱۷ مدرسه شهری و روستایی این مدیریت در متراژی با بیش از ۱۱ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در راستای توسعه ایمنی مدارس خبر داد.

وی ادامه داد: با حمایت اداره کل نوسازی مدارس استان فارس یکی از دغدغه‌های اساسی مدارس در جهت ایمن سازی مرتفع گردیده است و در ادامه پروژه زیباسازی مدارس تا ابتدای مهرماه در تمامی مدارس دنبال خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش لامرد اظهار امیدواری کرد تا شروع مهرماه زیرساخت مقاوم سازی مدارس به پایان خواهد رسید و مهرماه شروعی بدون دغدغه برای آموزش و پرورش فرزندان این خطه از مرز و بوم خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شادی مردم شیراز پس از صعود تیم فجر سپاسی به لیگ برتر