تلاش ستاد کنگره ملی شهدای قم برای آشنایی بیشترجوانان با سیره شهدا


تلاش ستاد کنگره ملی شهدای قم برای آشنایی بیشترجوانان با سیره شهدا

قم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم یکی از برنامه‌های ستاد کنگره ملی شهدای استان قم را تلاش برای آشنایی بیشتر جوانان با سیره شهدا برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حاجی زاده ظهر یکشنبه در جلسه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم اظهار داشت: باید تلاش شود تا جوانان و نوجوانان بتوانند با برنامه‌هایی که پیش بینی می‌شود، ارتباط خود را با شهدا تقویت کنند و فضای محیطی شهر می‌تواند در این زمینه کمک کند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار قم عنوان داشت: تمام کارهایی که در راستای برپایی کنگره شهدا صورت می‌گیرد برای آن است که جوانان با سیره و رفتار شهدای گرانقدر استان قم آشنا شوند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این مسئله تاکید دارند که یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا می‌بایست پیام شهیدان را به جامعه انتقال دهند افزود: باید بستری فراهم شود تا آحاد جامعه از شهدا بهره مند شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم ادامه داد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا باید از ظرفیت تمامی بخش‌های مختلف استان قم به ویژه ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.

وی ابراز داشت: انجام اقدامات جزیره‌ای آسیبی برای پیشبرد برنامه‌های کنگره ملی شهدا است و تمامی برنامه‌ها می‌بایست در قالب یک هدف مشترک پیش روند.

حاجی زاده همچنین ابراز داشت: آموزش و پرورش می‌تواند در راستای آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا نقش مؤثری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اهمیت این نهاد در برگزاری کنگره ملی شهدا افزود: باید برنامه‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود گزارش داده شود و اقدامات مورد نیاز به بعدی صورت گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان