کشتی گیر قمی برنز مسابقات جهانی جوانان بلغارستان را کسب کرد


کشتی گیر قمی برنز مسابقات جهانی جوانان بلغارستان را کسب کرد

قم- رئیس هیئت کشتی استان قم از کسب مدال برنز یکی از فرنگی کاران این استان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان خبر داد.

هادی علیایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در حالی امشب در شهر صوفیه پایتخت کشور بلغارستان خاتمه یافت که امیر عبدی فرنگی کار قمی به مقام سوم وزن خود دست یافت.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم در مسابقات بلغارستان شرکت کرد و در دیدار اول خود با حساب چهار بر ۲ از سد ایتو نیشیدا از ژاپن گذشت.

وی ابراز داشت: امیر عبدی در دومین دیدار خود به مصاف جاکوب سیمچیک از کرواسی رفت و با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود را شکست داد.

وی با اشاره به اینکه عبدی با عبور از سد کشتی گیر کروات راهی مرحله یک چهارم نهایی شد گفت: کشتی گیر قمی در این مرحله مقابل آتیلا توسماگی از مجارستان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

علیایی افزود: عبدی در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر سولووی از مولداوی با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

وی گفت: فرنگی کار قمی در دیدار رده بندی مقابل مولیتخانف از قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه چهار بر صفر پیروز میدان شد تا گردن‌آویز برنز را تصاحب کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به اینکه تیم ایران در این مسابقات در رده بندی تیمی عنوان قهرمانی را کسب کرد گفت: مهدی علیزاده پورنیا نیز از مربیان قمی در کادر فنی تیم کشتی جوانان ایران حضور داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC