انقلاب اسلامی با پشتوانه ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستاد


انقلاب اسلامی با پشتوانه ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستاد

سمنان- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه ولایت فقیه توانسته است در برابر تهاجم و توطئه‌های دشمنان محکم و استوار ایستادگی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی صبح دوشنبه در نشستی با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان سمنان به میزبانی سپاه استان، ضمن گرامی داشت شهدای هفته دولت و همچنین انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه ولایت فقیه توانسته است در برابر تهاجم و توطئه‌های دشمنان محکم و استوار ایستادگی کند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در پیشبرد انقلاب اسلامی نقشی اساسی داشتند و از این منظر است که اعتقاد داریم این شهدا، الگوهای شاخص مدیریت جهادی هستند که با تاسی از مکتب حضرت امام خمینی (ره) نقش مهمی را در پیش برد اهداف متعالی انقلاب اسلامی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه سیاست‌های دشمنان در پیاده سازی پروژه جهان تک قطبی شکست خورده است، گفت: غرب با این شکست به دنبال تغییر وضعیت و نبرد با ایران اسلامی است که باید هوشیار بود.

محسنی دیباج با بیان اینکه تفکر غرب با به انزوا کشاندن نقش مادران در خانواده در تلاش است تا خانواده که مهم‌ترین بنیان جامعه است را نابود کند، ابراز کرد: تمدن غنی اسلام منطبق با فطرت بشریت است و دشمن با شناخت این موضوع درصدد برنامه‌ریزی برای عدم تحقق پیشرفت تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: بین بردن نظام تربیتی و تحقیر ارزش‌های تربیتی و همچنین از بین بردن پیوند بین امام و امت از جمله اقدامات نظام سلطه در ایجاد گسست اجتماعی و از بین بردن تمدن اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در خاتمه و با اشاره به ویژگی‌های دولت انقلابی افزود: یکی از مصادیق بارز مدیریت جهادی یعنی گره گشایی از مشکلات مردم که این موضوع از مهم‌ترین اهداف و شاخص‌های دولت انقلابی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران