طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه اجرا شد/ دستگیری 9 قاچاقچی


طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه اجرا شد/ دستگیری 9 قاچاقچی

یاسوج_ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهنام زمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه با متهمان و سارقان تحت تعقیب و متواری و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، این طرح به مدت یک روز در دستورکار مجموعه یگان‌های این فرماندهی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با حضور نماینده دادستانی اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در نقاط مختلف از جمله ورودی و خروجی شهرستان کردند.

زمانی با اشاره به اینکه مأموران در اجرای این طرح ۶٣ دستگاه خودروی متخلف را توقیف و ١۴۶ مورد اعمال قانون داشتند، از کشف ١۴ قبضه سلاح، ۶٢ لیتر مشروبات الکلی، ۴٠٠ گرم انواع مواد مخدر، ۴ حقه وافور، ٢ عدد شوکر، ٣ عدد افشانه دفاع شخصی، ٣۵٣ عدد انواع فشنگ، ۶٧ عدد انواع سلاح سرد خبر داد.

وی افزود: در این راستا ٣٧ نفر متهم، ٩ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ١۶ نفر معتاد، ۵ نفر سارق نیز دستگیر و در همین راستا خودروهای توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه این طرح با هماهنگی مرجع قضائی ادامه دار خواهد بود، بیان داشت: شهروندان ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی سارقین و فروشندگان مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را از طریق پل ارتباطی ١١٠ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری