معضلات شهرری با تیزبینی اصحاب رسانه سریعتر رفع می شود


معضلات شهرری با تیزبینی اصحاب رسانه سریعتر رفع می شود

ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به دغدغه خبرنگاران مبنی بر بازتاب و حل مشکلات مردم گفت: معضلات شهرری با تیزبینی اصحاب رسانه سریعتر رفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید زمانی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران استان بیان داشت: خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه زبان گویا و گوش شنوای آحاد جامعه هستند و مسئولین و مردم خود را مدیون تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه شما می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های رسانه‌ای در فرمانداری در حال تحول و تکمیل است، اظهار داشت: انتظار داریم خبرنگاران کمک کنند تا گره‌ای از کار مردم باز کنیم.

فرماندار ویژه ری با اشاره به دغدغه خبرنگاران مبنی بر بازتاب و حل مشکلات مردم گفت: معضلات شهرری با تیزبینی اصحاب رسانه سریع‌تر رفع می‌شود و خبرنگاران در بطن جامعه و با اقشار مختلف مردم در ارتباط هستند و مطالبات آن‌ها را می‌دانند پس رسانه باید مطالبه گر باشد و این روحیه مطالبه گری باعث پیشرفت و ارتقا جامعه می‌شود.

زمانی با تاکید بر اهمیت توسعه شهری افزود: تلاش می‌کنیم تا توسعه شهرری بیش از پیش انجام شود و بنده هفته آینده در نماز جمعه و مطابق با هفته دولت گزارشی از عملکردم خواهم داد.

وی در ادامه عنوان داشت: در عرصه جهاد تبیین نقش خبرنگاران بسیار حائز اهمیت است و تلاش‌های این قشر می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟