جشنواره قرآنی صد میزبان استاد سید مرتضی پورایوانی از چهره های ممتاز قرآنی کشور


جشنواره قرآنی صد میزبان استاد سید مرتضی پورایوانی از چهره های ممتاز قرآنی کشور

جشنواره قرآنی صد که با هدف تلاوت آسان قرآن کریم و به همت شبکه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز نموده بود، در فصل اول خود با رویکرد تمرکز بر جزء اول قرآن کریم، روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ فصل جدید این برنامه با بخش های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط کارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفت و گو با مخاطبان و دریافت نظرات ایشان، گفت و گو با اساتید و قاریان قرآن، گفت و گو با شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده، گویندگی مهدی صفری و استاد مجید زکی لو و کارشناسی استاد حسینعلی شریف در خدمت مخاطبان خواهد بود.

در این فصل بناست تا با همراهی مخاطبان ساده خوانی قرآنی کریم به صورت جزء به جزء صورت گرفته و مخاطبان در این طرح ملی ساده خوانی قرآن کریم مشارکت داشته باشند. در برنامه روز پنج شنبه بیست و هفتم مرداد ماه مخاطبان در تماس با برنامه به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته و استاد شریف به بیان توصیه های لازم در خصوص تلاوتشان پرداختند.

حضور استاد مرتضی پورایمانی از چهره های ممتاز قرآنی کشور بخشی دیگر از این برنامه بود که طی سخنانی گفت: باید تلاش کنیم تا انس و الفت بیشتری با قرآن کریم داشته باشیم و هر کار عبادی و مذهبی که انجام می دهیم، باید ارتباط قوی با کلام نورانی وحی داشته باشیم.

.وی در ادامه به تشریح برنامه ها و فعالیت های قرآنی خود پرداخت و عنوان کرد: قرآن کریم عهد الهی است و جشنواره قرآنی صد فرصتی را برای مخاطبان خود فراهم نموده است تا بتوانند به این عهد الهی پایبند باشند. ازشرکت کنندگان دعوت میشود؛ جهت نامنویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثارخود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش جشنواره ۱۰۰ پس از تکمیل اطلاعات شخصی نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت و … فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال نمایند.

همچنین علاقهمندان جهت شرکت در این پویش میتوانند با تلفن گویای شبکه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند. مخاطبان در سرتاسر دنیا میتوانند ازطریق وبسایت www. HYPERLINK "http://www.radioquran.ir/"radioquran. HYPERLINK "http://www.radioquran.ir/"ir از پخش زنده شبکه استفاده و درجریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قراربگیرند و دیدگاه و نظرات خود را ازطریق سامانه پیامکی و تلفن گویای شبکه با ما درمیان بگذارند. از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتزشنونده ما باشید.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید