بارگذاری اسناد طبقه‌بندی شده در پیام رسان‌ها ممنوع است


بارگذاری اسناد طبقه‌بندی شده در پیام رسان‌ها ممنوع است

بیرجند-معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران در بارگذاری اسناد دارای طبقه بندی در واتساپ و سایر پیام رسان‌ها ممنوعیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طالبی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با جعل مدارک و اسناد رسمی بر ممنوعیت تأکید و اظهار کرد: در صورت عدم توجه به این مسئله، مسئولیت هرگونه اتفاقی متوجه مدیر مربوطه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: به جهت اهمیت موضوع اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع حذف اپلیکیشن «رسید سازهای جعلی» در بستر فضای مجازی را پیگیری نماید.

طالبی افزود: صدا و سیما، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، با بهره گیری از ظرفیت فراجا و… آموزش و اطلاع رسانی لازم را در این زمینه را داشته باشند.

وی بیان کرد: در راستای پیشگیری و جلوگیری از وقوع کلاهبرداری احتمالی، نظارت‌ها بر عملکرد مشاورین املاک و خودرو توسط اداره کل اسناد و املاک استان تشدید شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی دیگر از درخواست‌ها این است که پیرو تأکیدات و مصوبات قبلی، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ترتیبی اتخاذ نماید تا وقایع حیاتی در مناطق روستایی به‌موقع به اطلاع دستگاه متولی برسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برداشت گل نرگس از مزارع خوسف