پوریا: مشکلی برای انتخابات فدراسیون ندارم/ امیدوارم انتخابات کمیته در زمان مقرر برگزار شود


پوریا: مشکلی برای انتخابات فدراسیون ندارم/ امیدوارم انتخابات کمیته در زمان مقرر برگزار شود

رئیس فدراسیون بدمینتون ابراز امیدواری کرد انتخابات کمیته ملی المپیک در زمان اعلام شده برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا پوریا بعد از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون اظهارداشت: از اعضای مجمع سپاسگزارم. اکنون تا زمان برگزاری انتخابات المپیک من رئیس فدراسیون هستم حالا زمان انتخابات کمیته ملی المپیک ۶ شهریور یا هر زمان دیگری باشد، بعد از آن به عنوان سرپرست کار را ادامه می‌دهیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون در مورد اینکه آیا به عنوان کاندیدای این فدراسیون تایید صلاحیت شده یا خیر؟ گفت: کاندیدا هستم و تاییدیه آن هم آماده است. مشکلی از بابت ۳ دوره پیاپی ندارم و موضوع حل شده است. من در میان ۴ نفر تایید شده هستم.

وی در پاسخ به این سوال که اولین بار است اعضای مجمع برای ریاست رای داده‌اند، خاطرنشان کرد: به هر حال یک هماهنگی خاص بود. وزارت ورزش این کار را به مجمع واگذار و اعلام کرد که نظر مجمع مهم است، مجمع هم که به حضور من رای داد. از وزارت تشکر می‌کنم، به هر حال بالاترین رکن فدراسیون‌ها اعضای مجمع هستند.

پوریا در مورد حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: به عنوان عضو هیات اجرایی ثبت نام‌ کردم و امیدوارم در موعد مقرر انتخابات برگزار شود. ما هم با رای دوستان امیدواریم در خدمت باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری