دستگاه‌ها باید خود را با یکدیگر مقایسه کنند


دستگاه‌ها باید خود را با یکدیگر مقایسه کنند

زنجان- فرماندار شهرستان زنجان گفت: دستگاه‌ها باید خود را با یکدیگر مقایسه کنند تا متوجه فاصله خود تا حد مطلوب و موفقیت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز خالقی ظهر سه شنبه در شورای اداری شهرستان زنجان که در محل فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه هفته دولت پیش‌درآمد و فرصتی مغتنم برای سنجش عملکرد دستگاه‌ها نسب به هم است، گفت: این بدان معنی است که هفته دولت نباید عادی‌انگاری شده و باید برای این هفته برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی داشته باشیم.

وی از هفته دولت به عنوان هفته سنجش و قیاس عملکرد برشمرد و اظهار کرد: در این مدت ۱۴۴ پروژه برای کلنگ زنجان و افتتاح آماده شده است که از این تعداد ۶۱ پروژه عمرانی و ۶۸ پروژه روستایی و دهیاری بوده و در مجموع اعتبارات این پروژه‌ها ۳۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

خالقی با بیان این هفته دولت امسال متفاوت از سنوات گذشته است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های این ایام آنالیز شده و برنامه‌های یک روز مختص به یک حوزه و یا مسائل مرتبط به یکدیگر است تا اصحاب رسانه نیز در جمع‌بندی مشکلی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه هفته دولت نباید صرفاً به عنوان ایامی که در تقویم آمده است، تلقی شده و عادی‌انگاری شود، تصریح کرد: هفته دولت زمانی است که فاصله خود را تا حد مطلوب مشاهده کنیم و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم. دستگاه‌ها باید خود را با یکدیگر مقایسه کنند.

خالقی با تاکید بر اینکه همواره باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که فرصت برای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه بسیار اندک بوده و باید از این فرصت به دست آمده به نحو مطلوب استفاده کرد، ادامه داد: معتقدیم باید گره‌های کور را کشف و رفع کنیم، این در حالی است که باز شدن گره‌ها نیازمند اقدام و تفکر است.

وی با یادآوری اینکه اولویت امروز دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، متوسل شدن به جنگ نرم است، افزود: جنگ نرمی که علیه ایران شکل گرفته و استفاده‌ای که از رسانه در این راستا می‌شود، مقابله با آن را دشوار کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


هیچ افزایش قیمتی در آرد زنجان وجود نداشته است