هیچ گونه مشکلی برای تامین گاز پروژه های نهضت ملی مسکن نداریم


هیچ گونه مشکلی برای تامین گاز پروژه های نهضت ملی مسکن نداریم

زنجان-مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هیچ مسکن ملی در زنجان به خاطر گاز عقب نخواهد افتاد و طراحی یا عملیات گازرسانی چندین پروژه مهم از جمله مسکن نهضت ملی مسکن، برکت و زیتون انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم سلیمانی نژاد ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: رسانه‌ها نقش اثرگذاری در انعکاس عملکرد دولت به مردم دارند.

وی ابراز داشت: اگر اطلاع رسانی انجام نشود خلاء هایی را شاهد خواهیم بود و رسانه‌ها در کاهش مصرف سوخت و فرهنگ سازی در بهینه سازی مصرف سوخت بسیار نقش دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: اطلاع رسانی رسانه‌ها می‌تواند در ترویج فرهنگ مصرف درست گاز کمک کند.

سلیمانی نژاد میزان طلب شرکت گاز استان از مشترکین را ۲۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در بخش خانگی همکاری مشترکین خوب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان یاد آورشد: در هفته دولت به ۳۳ واحد صنعتی با ۴ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعتبار گازرسانی انجام می‌شود.

سلیمانی نژاد با اشاره به تامین سوخت جایگزین برای واحدهای صنعتی در فصل سرد سال، افزود: اطلاعیه تامین سوخت جایگزین یا گاز مایع چندین ماه قبل به واحدهای صنعتی داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: ما به دنبال پیشرفت اشتغال و صنعت در استان هستیم و تهیه مخزن و اقدامات لازم برای دریافت سوخت به عهده واحدهای صنعتی است.

سلیمانی نژاد متذکر شد: هیچ مسکن ملی در زنجان به خاطر گاز عقب نخواهد افتاد و طراحی یا عملیات گازرسانی چندین پروژه مهم از جمله مسکن نهضت ملی مسکن، برکت و زیتون انجام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جهاددانشگاهی زنجان؛ بستری مناسب برای رشد جوانان نخبه