مسئولان با هم‌افزایی بیشتر شرایط را برای بهبود وضعیت فراهم کنند


مسئولان با هم‌افزایی بیشتر شرایط را برای بهبود وضعیت فراهم کنند

زنجان-نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: وحدت‌رویه مسئولان با یکدیگر ضروری است و با هم‌افزایی بیشتر شرایط را برای بهبود وضعیت و جلب رضایت فراهم کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان، گفت: کار برای رضای خدا باعث ماندگاری فعالیت‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه هر چیزی رنگ الهی پررنگ‌تری داشته باشد، صلاحیت ماندگاری آن بیشتر خواهد بود، ابراز داشت:

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: انسان باید پاسخ‌گوی رفتارش باشد و خادمان نظام مستثنی از این اصل نیستند.

خاتمی تاکید کرد: مسئولان در قیامت با دستان بسته وارد می‌شوند و تا زمانی که پاسخ‌گوی اعمال‌شان نباشند، دستان آن‌ها باز نخواهد شد.

وی با بیان اینکه گذشت زمان یاد و خاطره شهید رجایی را از بین نبرده و این نشان از خاصیت این شهید بزرگوار است، ابراز داشت: باید فرصتی که در دولت سیزدهم فراهم شده قدر آن را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه با همه توان در مسیر خدمت گام برداریم و منیت‌ها را کنار بگذاریم، افزود: همه مسئولان باید در کنار مردم بوده و خدمتگذار آنها باشند.

خاتمی بر لزوم ضرورت وحدت‌رویه مسئولان با یکدیگر تاکید کرد و افزود: با هم‌افزایی بیشتر شرایط را برای بهبود وضعیت و جلب رضایت فراهم کنید.

وی افزود: سرمایه‌گذاری استعمار علیه ایران نشان می‌دهد برای اثبات حقانیت انقلاب باید بیشتر تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ظرفیت‌ها بالا است و باید با انسجام کارها را پیش برد، تصریح کرد: همه ما در مقابل قضاوت افکار عمومی قرار خواهیم گرفت.

خاتمی گفت: سربلندی ما این است که ولی امرمان ولی‌فقیه جامع‌الشرایط است و خون شهدا بار سنگینی بر دوش همه گذاشته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هزینه قبوض مصرفی مددجویان کم مصرف زنجانی رایگان می‌شود