بسیج در کنار و یاور سیلزدگان چالوس است


بسیج در کنار و یاور سیلزدگان چالوس است

چالوس - فرمانده سپاه چالوس با اشاره به این که مردم یاری از ماموریت های سپاه است، گفت: بسیج و سپاه در سیل کنار مردم و یاور حادثه دیدگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عابدین داغمه چی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران بسیجی شهرستان با تاکید بر اطلاع رسانی درست براساس مأموریت جهاد تبیین اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از مأموریت‌های اصحاب رسانه است و در این فریضه باید به بیان دستاوردها و مقایسه عملکردها داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه خدمات و دستاوردهای صورت گرفته طی ۴۰ سال اخیر در شهرستان افزود: خدمات بزرگی تاکنون در روستاها و مناطق محروم شهرستان انجام شده است و در راستای جهاد تبیین باید خدمات به مردم منعکس شود.

وی با عنوان اینکه نقدها باید منصفانه و منطقی باشد، تصریح کرد: در امورات باید براساس توکل و رضایت خداوند کارها را انجام داد.

سرهنگ داغمه چی با اشاره به برنامه‌های بسیج در شهرستان، میزبانی و استقبال از دو شهید گمنام در اشکاردشت چالوس را از برنامه‌های شاخص برشمرد و گفت: همچنین اقدامات عمرانی و کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف صورت گرفت و در سیل، بسیج در کنار مردم قرار گرفت و کارها را پیگیری و رصد می‌کند.

فرمانده سپاه چالوس با بیان اینکه آرامگاه و گلزار شهدای چالوس در یوسف رضا ساماندهی شده است، گفت: این اقدام سبب رضایت خانواده‌های شهیدان شده است.

وی با تاکید بر نگاه و توجه ویژه به مشکلات مردم از مسئولان نیز خواست برای رفع مسائل و دغدغه‌های مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ساحل پاک در شهرستان افزود: برنامه‌هایی به صورت مناسبتی در برخی مناطق از جمله جیتسا درنظر گرفته و اجرا شد و چند برنامه شاخص نظیر ایام غدیر برنامه‌هایی اجرا شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟