جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت در جهان است


جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت در جهان است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی منادی وحدت است، گفت: حضرت امام راحل بزرگترین منادی وحدت به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار طلاب و اساتید جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند، افزود: حق با مردم فلسطین بوده و رژیم غاصب اسرائیل باید محو شوند.

وی با عنوان اینکه جمهوری اسلامی پای دفاع از مظلوم ایستاده است، گفت: جمهوری اسلامی دنبال وحدت و تقریب بوده و حضرت امام راحل از بزرگترین منادیان وحدت است.

وی با اظهار اینکه انسان به معنای تنوع وکثرت است، تصریح کرد: این تنوع و کثرت باید منجر به وحدت شود و به شکل منطقی به واقعیت برسیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه جمهوری اسلامی منادی وحدت به شمار می‌رود، خواستار توجه ویژه طلاب و اساتید جامعه المصطفی به تحقیق و علم شد و گفت: طلاب باید جهادی درس بخوانند و جهاد طلبگی داشته باشند و پژوهش محور باشند.

آیت الله لائینی بر لزوم تربیت و پرورش طلاب از نظر اخلاقی شد و گفت: جهل مانع دریافت حقیقت می‌شود از این رو باید به تزکیه و تعلیم توجه اساسی شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب