خصوصی سازی باعث شد بدهی‌ها را تسویه کنیم/ یکی از مدیران پرسپولیس 985 گرم طلا دریافت کرده است


خصوصی سازی باعث شد بدهی‌ها را تسویه کنیم/ یکی از مدیران پرسپولیس 985 گرم طلا دریافت کرده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خصوصی سازی باعث شد تا مبلغ ۴۸ میلیارد تومان بدهی را بپردازیم.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آیین بازگشایی نماد سرخابی‌ها در فرابورس گفت: خدا را شکر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به جایی رسیدند که بسیاری از بدهی‌های معوقه خود را پرداختند، تعدادی هم معتمد به پرداختش شدند و تعدادی از طلبکاران هم در حال شناسایی هستند.

او ادامه داد: نامه‌ای دریافت کردیم که یکی از مدیران سابق پرسپولیس نوشته بود که برای امورات باشگاه ۹۸۵ گرم از یک فرد دریافت کرده است. این مشکلات را هیچ بنگاه اقتصادی با آن مواجه نیست. متاسفانه باشگاه پرسپولیس قائم به برنامه خاصی نبوده است. خصوصی سازی باعث شد که ما فکر عاجلی کنیم و این بدهی‌ها را به صفر برسانیم تا تعهداتی باشگاه نداشته باشد. به هر حال باشگاهی که بدهکار باشد عرضه سهامش در بورس میسر نیست. شاید نزدیک به ۴۰ روز گذشته ما قریب ۴۶ شخصیت حقیقی را بدهی هایشان را داده ایم که مبلغ ۴۸ میلیارد تومان بوده است. ۴۰۰ همچنین الی ۵۰۰ هزار یورو و ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار دلار به طلبکاران خارجی خود پرداخت کردیم.

او ادامه داد: طی ۱۰ روز گذشته جلساتی با حضور قربانزاده و مسئولان اداره مالیات داشتیم و ان شا الله رویه‌ای را پیش می‌گیریم که با همیت مدیران بتوانیم این مشکل را حل کنیم. ان شا الله روزی برسد که حرف از رشد و تعالی باشگاه پرسپولیس باشد و باشگاه به سمت برنامه‌ریزی و ساخت ورزشگاه برود نه اینکه در حال پرداخت بدهی‌ها باشیم.

او ادامه داد: قبلا می‌گفتند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دولتی هستند، اما امروز باید از حقوق سهامداران دفاع کنیم. حق‌الناس گردن ما است و باید حقوق خود را بگیریم. همه فیلم‌هایی که تهیه می‌شود برایش هزینه می‌کنند. یک فیلم در یک شبکه پخش می‌شود، اما ما محتوایی تولید می‌کنیم و چندین ساعت از آن برنامه تولید می‌کنند. خود مسئولان باید بیایند و بگویید حق‌الناس گردن ما است و پرداخت کنند. به جای این که بروند فیلم را از خارجی‌ها بخرند، امیدوارم بیایند بابت تولید محتوای ما، هزینه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها