تحول در حوزه فیلم سازی با توسعه شبکه های نمایش خانگی


تحول در حوزه فیلم سازی با توسعه شبکه های نمایش خانگی

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: در شبکه های نمایش خانگی، تولید کنندگان چند گانه هستند یعنی تولیدات به چند فیلمساز سینما یا صداوسیما محدود نمی شود و بسیاری از تولیدکنندگان می توانند اثر خود را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، رضا تقی پور با تاکید بر اینکه شبکه های نمایش خانگی با تحول در حوزه فیلم، توانست در سه دهه اخیر، کاربری را توسعه دهد، گفت: فعالیت آنها به نحوی بود که به تعبیری این صنعت، تبدیل به دیجیتال شد و توانست در افزایش مخاطبین بسیار موثر و موفق عمل کند.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: شبکه های نمایش خانگی به ویژه در ایام کرونا و در شرایطی که حضور فیزیکی مهیا نبود، توانست بسیاری از مخاطبان را جذب و حفظ کند در حالی که بسیاری از حوزه ها در این دوران، افت مخاطب داشتند و به تعبیری بازارشان کوچکتر شد.
وی تصریح کرد: از سویی دیگر در شبکه های نمایش خانگی، تولید کنندگان چند گانه هستند یعنی تولیدات به چند فیلمساز سینما یا صداوسیما محدود نمی شود و بسیاری از تولیدکنندگان می توانند اثر خود را داشته باشند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به معضلات موجود در حوزه شبکه نمایش خانگی، افزود: نکته ای که چالش برانگیز شده بحث چارچوب ها و مقررات این حوزه است که به نظر می رسد این موضوع مشکل لاینحلی نیست و طبیعتا می توان با تعاملات بین متولیان امر ، آن را حل کرد که البته ظاهرا این تعاملات نیز شکل گرفته است و امیدواریم که با تعیین تکلیف حکمرانی این حوزه، سریعتر فرصت های بیشتری برای سرمایه گذاری در این عرصه فراهم شود.
تقی پور بیان داشت: بدون شک اگر مسیر هموار شود و صاحبان کسب و کار بدانند چه امکاناتی در اختیارشان قرار دارد، می توانند با سرمایه گذاری بیشتری در این حوزه وارد شوند و از سویی خانواده هایی که تاکنون در استفاده از این پلتفرم ها تردید داشتند، دغدغه هایشان برطرف می شود و با آسودگی خاطر از این شبکه ها بهره مند خواهند شد.
نماینده مردم تهران بیام داشت: اینکه ما انتظار داشته باشیم همه چیز در صداوسیما تولید شود، قطعا محقق نخواهد شد لذا باید از ظرفیت شبکه های نمایش خانگی برای تولیدات بیشتر استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا