دو بازیکن تاثیرگذار را این اواخر از دست دادیم/ تارتار: رئیس بعدی فدراسیون باید VAR را بیاورد


دو بازیکن تاثیرگذار را این اواخر از دست دادیم/ تارتار: رئیس بعدی فدراسیون باید VAR را بیاورد

تارتار می‌گوید در بازی فردا به دنبال سه امتیاز خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن پیش از بازی مس رفسنجان حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم که در حضور هواداران بازی خواهیم کرد. بازی خیلی سختی است و ما قرعه سختی داریم. مقابل تیم باثبات مس رفسنجان بازی خواهیم کرد؛ تیم هماهنگی هستند و مهره‌های خیلی باکیفیتی را اضافه کردند. اما باتوجه به اینکه سال پیش هم سرمربی دو تیم بودیم، شناخت خوبی از هم داریم. آنها را آنالیز کردیم و می‌دانیم سبک بازی سریعی دارند و در بخش انتقال از دفاع به حمله خوب عمل می‌کنند. سال پیش غفلت کردیم و در اصفهان بازی را از دست دادیم اما دور برگشت خوب کنترل کردیم و به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: شناخت خوبی داریم و امیدوارم فردا روز کم اشتباه بازیکنان ما باشد و امیدوارم آنها را خوب کنترل کنیم چون نفرات کلیدی در خط حمله دارند که می‌توانند هر لحظه نتیجه را تغییر بدهند. ما هم مدافعان بسیار خوبی در تیممان داریم و در دفاع خیلی خوب عمل کردیم و فکر کنم بازی نزدیکی باشد و ما برنده بازی باشیم.

او در مورد غیبت سعید باقرپسند و وضعیتش عنوان کرد: متأسفانه سعید باقرپسند مصدومیتش جدی است و شاید چند ماهی با ما نباشد. خیلی از این بابت ناراحتیم، با شناختی که از او دارم مطمئنم خیلی زود برمی‌گردد و آدم قوی‌ای از نظر روحی است. ما برای نیم فصل دوم منتظر او خواهیم ماند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شایعه ۳-۰ شدن بازی‌ها گفت: این شایعه است و اصلا نباید توجه کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا علت مصدومیت باقرپسند بدنسازی اشتباه کادرفنی بوده، توضیح داد: مصدومیت جزوی از فوتبال است و سعید باقرپسند در بازی ضربه خورد. مصدومیت در بازی هست و شما دیدید قبل از شروع بازی‌ها هم چند بازیکن رباط صلیبی دادند و به هر حال در فوتبال، این اتفاقات هست. بحث بدنسازی نیست و تیم ما به گواه کارشناسان در این دو بازی بیشترین میزان دوندگی را داشته.

او راجع به داوری علیه ذوب‌آهن توضیح داد: واقعا من فکر می‌کنم خیلی برای فوتبال ما مهم است که وی‌ای‌آر بیاید. اشتباهات را هم سال پیش دیدید و هم این دو هفته و ما خودمان هم خیلی متضرر شدیم. مس رفسنجان جزو تیم‌هایی است که در این دو هفته از داوری متضرر شد اما در مجموع هیچ تیمی در این دو فصل مثل ما از داوری متضرر نشده. امیدوارم آوردن وی‌ای‌آر شعار نباشد و رئیس آینده فوتبال ایران وی‌ای‌آر را اضافه کند چون این از الزامات فوتبال است. الان یک‌سری کشورها که از نظر مالی و فوتبالی پایین‌تر از ما هستند، وی‌ای‌آر را آورده‌اند اما ما نداریم. هم داوران در مسابقات بین المللی صدمه می‌بینند و هم بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند. اگر در کشور خودمان باشد ما در مسابقات بین‌المللی بهتر عمل خواهیم کرد.

وی در مورد حضور هواداران عنوان کرد: خیلی خوشحالیم از حضور هواداران و فوتبال بدون هوادار جذابیتی ندارد و مثل بازی دوستانه است. امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند و به ما انگیزه بدهند.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص جانشین سعید باقرپسند گفت: به هر حال بد موقع باقرپسند مصدوم شد و قطعا تاثیرگذار است. من با بچه‌ها صحبت کردم و باید زحمت بیشتری متحمل شوند و بیشتر تلاش کنند و کمبودهای اخیر، هم اینکه سعید باقرپسند مصدوم شد و هم سینا اسدبیگی ما را تنها گذاشت، تاثیری نگذارد. هم بازیکنان و هم کادرفنی باید زحمت بکشند تا فصل خوبی داشته باشیم.

ویدئو: 258285

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج