فرهنگ ایثار و شهادت باید با ابزارهای هنری گسترش یابد


فرهنگ ایثار و شهادت باید با ابزارهای هنری گسترش یابد

شهرکرد-رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت متناسب با ذائقه‌های مختلف، گفت: باید این فرهنگ را با استفاده از ابزارهایی نظیر هنر گسترش داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل و قدردانی از عوامل و فعالان برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری در شهرکرد گفت: اگر چه در برخی شاخص‌ها نظیر نرخ جمعیت و آسیب‌های اجتماعی نگرانی‌هایی وجود دارد اما روند حرکت کشور رو به بالاست و این مهم جز با فرهنگ ایثار و شهادت به دست نیامده است.

وی ادامه داد: عظمت ایران اسلامی، آبادانی و پیشرفت آن حاصل فرهنگ ایثار و شهادت است و جریان نورانی که از عاشورا نشأت گرفته به برکت انقلاب اسلامی ادامه یافت و منجر به پیروزهای بسیاری شده است.

سلیمانی با تاکید بر تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت متناسب با ذائقه‌های مختلف، افزود: باید تا می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری گسترش داد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جهان در حال گسترش است، اظهار داشت: جبهه مقاومت از مصادیق روشن این فرهنگ است.

وی میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مهمانان جشنواره به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم از نحوه برگزاری کنگره اعلام رضایت کردند.

چهارمحال و بختیاری روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ خرداد امسال میزبان برگزاری کنگره ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن زیبا و خوش پوش علیرضا نیکبخت در جشن سالگرد ازدواجشان !