گازرسانی 147 روستای مازندران بهره برداری و کلنگ زنی شد


گازرسانی 147 روستای مازندران بهره برداری و کلنگ زنی شد

نکا- عملیات بهره برداری از گازرسانی ۵۶ روستا و گلنگ زنی طرح ۹۳ روستای مازندران با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم مایلی رستمی مدیرعامل اداره گاز مازندران عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های گازرسانی با اشاره به جشن شکر گزاری عملیات گازرسانی ۵۶ روستای مازندران تصریح کرد: عملیات گازرسانی به ۵۶ روستای مازندران با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان به پایان رسید و همچنین کلنگ زنی ۹۳ روستای دیگر سطح استان با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

به گفته مایلی رستمی، علی رغم مشکلات موجود در جهت رفع این امر در حوزه‌ی راه، محیط زیست و منابع طبیعی گام‌های خوبی برداشته شد.

این مسئول اضافه کرد: اداره گاز مازندران خدمات گازرسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تا سقف ۶ میلیون تومان به صورت رایگان انجام می‌دهد.

عبدالرضا بابایی فرماندار نکا در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در خدمات رسانی به مردم از افتتاح و کلنگ زنی ۳۳ پروژه با اعتبار بالغ بر یکصد و ۳۱ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

وی تکمیل پروژه‌ی گازرسانی به روستاهای نکا را از مهمترین طرح‌های بزرگ خدماتی و عمرانی برای مردم منطقه‌ی هزارجریب یاد کرد که ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از این طرح هزینه شد.

فرماندار نکا همچنین تصریح کرد: ۳۸ میلیارد تومان در حوزه‌ی کشاورزی اعمم از بهره برداری مرغداری گوشتی و گلخانه‌ی روستای کوهسارکنده در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گفته‌یپ بابایی در حوزه مجتمع آبرسانی ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه‌ی مخابرات و فناوری ارتباط شرایط خوبی مهیا شده که افتتاح طرح‌های مخابراتی در این شهرستان با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

بابایی حوزه راه را یکی از مشکلات عدیده مردم در بخش هزارجریب برشمرد که متأسفانه طی این سال‌ها عقب ماندگی در این بخش به خوبی احساس می‌شد از این رو با تاکید استاندار و اولویت قرار دادن این مسئله ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این حوزه هزینه و بهره برداری می‌رسد.

این مسئول نگاه دولت سیزدهم را بر دو محور عدالت مردمی و توجه به محرومین یاد کرد و همچنین افزود: در مناطقی که برخی از محرومیت‌ها احساس می‌شود سهم بیشتری در جهت رفع محرومیت خواهیم داشت.

بابایی خاطرنشان کرد: باید با توسعه و آبادانی در روستاها مانع مهاجرت روستاییان به شهر شویم در این راستا فراهم کردن امکانات اولیه یکی از الزامات است که مورد توجه قرار می‌گیرد..


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر