افتتاح 4 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومانی در شهرستان تویسرکان


افتتاح 4 پروژه با اعتبار 230 میلیارد تومانی در شهرستان تویسرکان

همدان- همزمان با دومین روز از هفته دولت تعداد ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال در تویسرکان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تویسرکان پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های این شهرستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان برگزار شد، گفت: واحد بسته بندی گردو و خشکباری با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای برادران شهید مفتح شهرستان تویسرکان در فضایی به متراژ ۴۱۰ متر مربع واقع در این مرکز افتتاح شد این پروژه با بیش از یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، ۷۲ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

حسین افشاری با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه فاضلاب فاران شیمی واقع در شهرک صنعتی آریکان تویسرکان افتتاح و به بهره برداری رسید، اظهار کرد: تصفیه خانه با ظرفیت ۴۰ متر مکعب در روز با ۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری طراحی و اجرا شده است.

وی بیان کرد: کشتارگاه دام سبک و سنگین شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، این پروژه که در سال ۱۳۹۷ آغاز شده با اشتغالزایی ۳۲ نفر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که ظرفیت کشتار ۲۳۰ رأس دام در روز را دارد.

فرماندار تویسرکان گفت: بهسازی روستاهای بخش قلقلرود به ارزش ۳ میلیارد تومان انجام شد، بهسازی روستای کمانگرا با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی یادآور شد: جهت اجرای این پروژه ۱۱۰۰ متر طول جدول گذاری و ۴۵۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت، ۳ هزار متر مکعب تخریب و آواربرداری انجام شده است.

افشاری با بیان اینکه مردم روستا جهت بازگشایی معابر همراهی بسیار خوبی داشتند خاطرنشان کرد: به صورت همزمان پروژه اجرای آسفالت نوارهای حفاری در روستای لامیان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...