بهره برداری از 2 کارخانه فولاد قاین و طلای نهبندان


بهره برداری از 2 کارخانه فولاد قاین و طلای نهبندان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت ۲ کارخانه فولاد قاین و طلای نهبندان با اشتغال ۵۰۰ نفر به بهره برداری می رسد.

«عباس جرجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت کارخانه فولاد شهرستان قاینات با سرمایه گذاری چهار میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه با راه اندازی این کارخانه برای 390 نفر شغل ایجاد می شود، افزود: ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 800 هزار تن است.

جرجانی در ادامه از افتتاح کارخانه فرآوری طلای هیرد در شهرستان نهبندان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری 450 میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اشتغال 150 نفر در کارخانه فرآوری طلای هیرد گفت: ظرفیت سالانه تولید شمش طلای این کارخانه سالانه 180 کیلوگرم است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در مجموع اعتبار هزینه شده در دو پروژه افتتاحی هفته دولت(کارخانه فولاد قاین و طلای نهبندان) را حدود پنج هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع در این دو کارخانه برای 500 نفر شغل ایجاد می شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟