تعلل آمریکا در برجام نشان از استیصال و شکست این کشور است


تعلل آمریکا در برجام نشان از استیصال و شکست این کشور است

زرندیه - امام جمعه زرندیه گفت: تعلل و وقت کشی  آمریکا در روند مذاکرات هسته‌ای نشان از استیصال آمریکا در مواجهه با ایران در روند مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه زرندیه، با اشاره به ناکامی آمریکا در برجام اظهار کرد: دولت آمریکا بر سر دوراهی تأمین نیاز به انرژی پاییز و زمستان اروپا یا تأمین خواسته‌های رژیم صهیونیستی و لابی صهیونیست‌های داخلی آمریکا است.

وی ادامه داد: بیش از یک هفته از تعلل آمریکا و وقت‌کشی آمریکا در روند مذاکرات هسته‌ای گذشته و این وقت کشی نشان از استیصال آمریکا در مواجهه با ایران در روند مذاکرات هسته‌ای است.

وی افزود: امروزه نیاز آمریکا و اروپا به مذاکرات هسته‌ای و نتیجه آن بیش از نیاز ایران است و با توجه به طرح‌ها و برگه‌های توافق ایران و اروپا و پیشنهادات نهایی ایران به اروپا و آمریکا اکنون آمریکا بر سر یک دوراهی تصمیم‌گیری سخت قرار گرفته است.

امام جمعه زرندیه با اشاره بر ضرورت پایبندی تیم مذاکره ایران در برجام گفت: رئیس پیر و فرتوت حاکم بر کاخ سفید گرفتار این استیصال شده و در برابر پیشنهادات ایران به اروپا از پاسخ دادن درمانده شده است و از طرفی منطق قوی و استحکام و پایبندی دولت انقلابی ایران به اصول انقلاب و حقوق ملت و از طرف دیگر قدرت لابی صهیونیست‌ها در عرصه سیاسی آمریکا کار را برای دمکرات‌ها و دولت آمریکا سخت کرده و تصمیم‌گیری را مشکل ساخته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی