مسائل و مشکلات کارمندان استان همدان حل و فصل می شود


مسائل و مشکلات کارمندان استان همدان حل و فصل می شود

همدان- استاندار همدان گفت: اگر مسائل و مشکلاتی که توسط کارکنان دولت مطرح می شود، از سالیان متمادی به جا مانده باشد، طبق تاکید رئیس جمهور و اهتمام معاونین و وزرا باید حل و فصل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد جمعه همزمان با سومین روز از هفته دولت، در جریان سفرمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به استان همدان ضمن تبریک هفته دولت به خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه کارکنان خدوم استان، گفت: برنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بدو ورود به استان، ملاقات مردمی بود.

وی با بیان اینکه امروز کسانی که در حوزه جذب و استخدام مراحلی را طی کرده و یا مشکلات و مسائلی با دستگاه‌های مربوطه داشتند، آن را در برنامه ملاقات مردمی با معاون رئیس جمهور مطرح کردند؛ گفت: امیدواریم با دستورات بسیار خوبی که این مسئول در خلال این سفر صادر کردند، مسائل و مشکلات کارکنان دولت در استان حل شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مبنای دولت سیزدهم بر خدمت و خدمت‌رسانی به مردم است؛ گفت: نگاه هرکدام از وزرا یا معاونین رئیس جمهور که در استان و شهرستان‌های تابعه حضور پیدا می‌کنند، رفع مشکلات، گرفتاری‌های مردم و آشنایی با مسائل کلان است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: حتی اگر مسائل و مشکلاتی که توسط کارکنان دولت مطرح شد، از سالیان متمادی به جا مانده باشد، طبق تاکید رئیس جمهور و اهتمام معاونین و وزرا باید حل و فصل شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟