بازداشت مرد مسلح که پلیس را بدنام کرده بود / در مازندران صورت گرفت


بازداشت مرد مسلح که پلیس را بدنام کرده بود / در مازندران صورت گرفت

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارقان مسلح مامورنما با 17 فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان های غربی استان، خبر داد. 

به گزارش رکنا؛ سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت وجه نقد از اتباع بیگانه ، توسط افرادی مسلح تحت پوشش ماموران فراجا و بسیج در شهرستان های غرب استان به ویژه چالوس و رامسر در ماه اخیر، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیات پلیسی مشخص شد که سارقان در گروه های دو و چهار نفره پس از زیر نظر قرار دادن و تعقیب سوژه مورد نظر در مکانی خلوت جلوی خودروی مالباختگان را گرفته و به بهانه اینکه پول های همراه آنان جعلی می باشد همه وجوه نقد را به جهت بررسی از آنان گرفته و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی استان با تشکیل تیم ضربتی متشکل از اداره عملیات ویژه و اداره مبارزه با سرقت با بررسی های همه جانبه سارقان را شناسایی کردند.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در اقدامی عملیاتی تعدادی از این متهمان در یکی از شهرستان های استان زمینگیر و در بازدید از خودروی آنان 2جفت پلاک سرقتی، 2عدد کلاه تابستانی فراجا، یک قبضه قمه، یک قیضه ساطور، یک عدداسپری فلفل، یک عدد چوب دستی و مدارک خودرو کشف شد.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به متواری شدن همدستان این متهمان به سمت استان گیلان با هماهنگی قضائی و مساعدت همکاران انتظامی استان گیلان، اعضای این باند در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر شدند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به 17 فقره سرقت در پوشش مامور از اتباع بیگانه در شهرستان های چالوس، رامسر، تنکابن، عباس آباد، نوشهر در سال جاری و سنوات گذشته اقرار و اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان