افتتاح دو پایگاه سلامت در بیجار


افتتاح دو پایگاه سلامت در بیجار

بیجار- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پایگاه سلامت سلامت ولیعصر در بیجار ومرکز جامع خدمات سلامت پیامبر اعظم در حسن آباد یاسوکند با مجموع اعتبار ۳۷میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه همزمان با هفته دولت در آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار بیجار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از اعضای شورای اداری دو پروژه پایگاه سلامت حضرت ولیعصر (عج) و مرکز جامع سلامت پیامبر اعظم (ص) با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار در این مراسم اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت خیر ساز پیامبر اعظم کرانی با ۳۱۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال با کمک‌های خیرین و معادن صبا نور و زرین معدن به بهره برداری رسید.

آهوان افزود: این مرکز تمامی روستاهای بخش کرانی را با جمعیت بیش از ۱۴ هزار نفر تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: در این مرکز خدمات آزمایشگاهی، دندانپزشکی مامایی و مراقبت‌های مختلف بهداشتی ارائه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان با تقدیر از خیرین ادامه داد: دیدگاه‌های نیک اهالی منطقه به امور خیرین شورای فعال و ظرفیت بالای معادن می‌تواند راهگشای امور مختلف و تعالی حسن آباد یاسوکند را فراهم کند.

وی در خصوص پایگاه ولیعصر بیجار گفت: پایگاه ولیعصر در طرح محرومیت زدایی مطرح و با ۱۴۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

آهوان افزود: این مرکز جمعیت بیش از ۹ هزار نفر را تحت پوشش خود قرار خواهد داد و اهالی بلوار کوی کارمندان، شهرک آفتاب، مسکن مهر و حلوایی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه تمامی خدمات بهداشتی و مراقبت‌ها به صورت کامل ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان