همه افراد با هر تجربه و هنری که دارند می ‌توانند در جشنواره سلامت شرکت کنند


همه افراد با هر تجربه و هنری که دارند می ‌توانند در جشنواره سلامت شرکت کنند

دبیر اولین دوره ارتقا و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان و کارشناسان مراکز مشاوره‌ دانشگاه‌های کشور گفت: هدف ما این است که هر فرد با هر تجربه و هنری که دارد بتواند در جشنواره مشارکت کند.

مراسم افتتاحیه اولین دوره ارتقا و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان و کارشناسان مراکز مشاوره‌ دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

راحمی در این افتتاحیه گفت: ما باید فکری برای راه‌اندازی جشنواره ملی سلامت دانشجویان می‌کردیم که به نظر برگزاری این دوره یکی از این کارها است.با پیگیری‌های دکتر داداش‌پور ما در حوزه سلامت اکنون شاهد یک دوره تخصصی هستیم که باید در آن به درستی به اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم.

دبیر دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران افزود: در خصوص اجرای دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، اهداف « اجتماعی سازی حوزه سلامت، تقویت و افزایش پویایی و نشاط و تحرک جامعه دانشجویی، آشنایی دانشجویان با استعدادها و ظرفیت دانشجویان، تبیین ضرورت حمایت از جنبه علمی و اجتماعی و فرهنگی، کشف ایده‌های نو در حوزه سلامت، همدلی و پیشگیری، توانمند سازی و اصلاح رفتارها در حوزه سلامت » در نظر گرفته شده است.

راحمی اظهار کرد: محورهای این دوره سلامت و سبک زندگی در چهار زیر محور ازدواج، تغذیه، کارآفرینی و خود مراقبتی است محور دوم سلامت دانشگاه با زیر محورهای دانشجویی، تشکلی و ورزشی است محور سوم مربوط به سلامت و فناوری بحث فضای مجازی ، رسانه و دانش بنیان است . محور چهارم نیز مربوط به پسا کرونا مدیریت راهبردی است.

وی اظهار کرد: هدف ما این بود که هر فرد با هر تجربه و هنری که دارد بتواند در جشنواره مشارکت کند. بخش های جسشنواره شامل فضای مجازی، هنرهای تجسمی، تولیدات رسانه‌ای ، ایده‌ها و تجارب رسانه‌ای، آموزش پژوهش و فناوریی است.

اولین دوره ارتقاء و مهارت افزایی مشاوران، روانشناسان، کارشناسان و مددکاران اجتماعی از پنجم شهریور ماه تا هشتم شهریور ، به مدت 4 روز در مجتمع آدینه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !