پرداخت 318 میلیارد و 692 میلیون تومان کمک به نیازمندان قزوین


پرداخت 318 میلیارد و 692 میلیون تومان کمک به نیازمندان قزوین

قزوین- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه امسال بیش از ۳۱۸ میلیارد تومان در حوزه حمایت‌های اجتماعی به مددجویان کمک ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صیادی به مناسبت هفته دولت در تشریح اقدامات حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد بیان کرد: کمیته امداد در حوزه معاونت حمایت و سلامت خدمات متنوعی به اقشار و خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: این خدمات شامل کمک معیشت ماهیانه، خدمات بهداشتی و درمانی، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، ودیعه مسکن است و از ابتدای سال گذشته تاکنون ۵۹ هزار و ۴۱۱ نفر، بالغ بر ۳۰۹ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان خدمت دریافت کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این خدمات در پنج ماهه نخست سال جاری ۵۸ هزار و ۹۶۵ مورد با رقمی بیش از ۷۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: در مجموع از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ در مجموع بیش از ۳۱۸ میلیارد و ۶۹۲ میلیون و ۸۶۳ هزار تومان کمک در زمینه حمایت‌های اجتماعی به مددجویان و نیازمندان ارائه شده است.

صیادی عنوان کرد: طی پنج ماهه سال جاری با تلاش ۱۳۴ مددکار به ۳۱ هزار و ۲۰۸ خانوار تحت حمایت خدمت ارائه شده که در این میان ۶۸ مورد کمک هزینه جهیزیه و ازدواج، ۸۸۶ مورد تأمین لوازم ضروری زندگی بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین تا پایان مرداد ماه سال جاری یک هزار و ۶۸۱ مورد تأمین تجهیزات و فرانشیز درمان بیماران صعب العلاج، پرداخت دو هزار و ۸۹۲ مورد وام ضروری، پرداخت ۸۲ مورد وام مسکن، کمک به کاهش و رفع سو تغذیه ۵۰۰ کودک زیر پنج سال و ارائه خدمات کمک به تغذیه ۴۰۰ مادر باردار و شیرده از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر ۳۱ هزار و ۲۰۸ خانوار مددجوی کمک معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امدد امام خمینی (ره) استان قزوین هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر یعنی