81 وسیله نقلیه متخلف در خرم‌آباد توقیف شد/ کشف 26 فقره سرقت


81 وسیله نقلیه متخلف در خرم‌آباد توقیف شد/ کشف 26 فقره سرقت

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف ۸۱ وسیله نقلیه دارای دستور قضائی، فاقد پلاک و پلاک مخدوش در این شهرستان خبر داد و گفت:با تلاش ماموران انتظامی ۹ سارق دستگیر و ۲۶ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد، طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دارای دستور قضائی به صورت ویژه توسط یگان‌های انتظامی خرم آباد به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: از دستاوردهای این طرح می‌توان به توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و مدارک یا دارای دستور قضائی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی خرم آباد بیان داشت: پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

دستگیری ۹ سارق و کشف ۲۶ فقره سرقت

سرهنگ قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت در سطح شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت در سطح این شهرستان فعال و واحدهای گشتی حین گشت و انجام رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق سابقه دار و کشف ۲۶ فقره انواع سرقت شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و اموال و اماکن خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

2500 مرکز خدمات مثبت زندگی در کشور وجود دارد