وضعیت تولید گوشت مرغ در استان بوشهر مناسب است


وضعیت تولید گوشت مرغ در استان بوشهر مناسب است

گناوه- معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: وضعیت تولید مرغ در استان بوشهر مناسب است و ظرفیت تولید گوشت مرغ به ۱۸۰ تا ۲۰۰ تن نیز می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح فاز دوم کارخانه تولید جوجه یک روزه در بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی امید را به مردم بازگرداند و ما افتخار می‌کنیم که در این دولت به عنوان مسئول و خدمتگزار مردم هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: یکی از مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه اقتصادی استان بوشهر، تکمیل زنجیره‌های ارزش و خوشه‌های صنعتی در استان و ایجاد خودکفایی در تأمین کالاهای مورد نیاز مردم استان است.

وی گفت: در این راستا تلاش‌های زیادی در بخش‌های مختلف انجام شده است تا این موارد محقق شود.

وی تصریح کرد: یکی از بخش‌ها و صنایع مورد توجه در استان بوشهر صنعت تولید گوشت مرغ است که با خوشه‌های جوجه یک روزه، مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها در استان کامل شده است و با راه اندازی فاز دوم کارخانه جوجه یک روزه، ۳۱ میلیون قطعه جوجه یک روزه در استان تولید و نیاز استان به طور کامل تأمین می‌شود.

وضعیت تولید گوشت مرغ در استان بوشهر مناسب است

باستین بیان کرد: وضعیت تولید مرغ در استان بوشهر نیز مناسب است و در حالی که مصرف استان حدود ۸۰ تن در روز است ظرفیت تولید برخی مواقع به ۱۸۰ تا ۲۰۰ تن نیز می‌رسد و برای استان خوزستان یا کهگیلویه و بویراحمد هم مرغ تأمین می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: تکمیل این پروژه یکی از کارهای ارزشمند و نمونه و الگو در شهرستان گناوه است که به همت سرمایه گذار انجام شد.

وی گفت: از چنین سرمایه گذارانی در استان حمایت می‌کنیم و در این راستا هر سرمایه گذار و جوانی که قصد سرمایه گذاری و تولید در استان را دارد با تمام وجود در کنارش هستیم.

باستین یادآور شد: از همه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان که بستر آن فراهم شده است دعوت می‌کنم.

وی گفت: استان بوشهر طی یکسال گذشته با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، از نظر ارزیابی کیفی فضای کسب و کار، رتبه اول کشور را کسب کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی که همواره برای حمایت از سرمایه گذاران تلاش و مشکلات را پیگیری می‌کنند و همچنین مدیرکل جهاد کشاورزی و معاون، بانک توسعه استان در تأمین اعتبار کارخانه جوجه کشی همتی نژاد تقدیر کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟